
Hver dag hjelper SuperOffice tusenvis av bedrifter
SuperOffice er drevet av en lidenskap for CRM (Customer Relationship Management) og lager prisvinnende CRM-løsninger. SuperOffice var en av de første leverandørene på markedet da vi startet i 1990. Det gjør oss til den mest erfarne CRM-leverandøren i Europa.
I nesten tre tiår har våre eksperter implementert CRM i europeiske bedrifter. Det har hjulpet dem med å automatisere prosesser, tilby bedre kundeservice og øke omsetningen.
Velg CRM-systemet som brukerne foretrekker
Et CRM-system gir gode resultater først når folk bruker det. Vi er stolte av å lage CRM-løsninger som alle kan bruke i arbeidsdagen sin. Vi forenkler der andre kompliserer, brukervennlighet er selve kjernen i designprosessen vår. 95 % av kundene våre velger SuperOffice CRM nettopp fordi det er enkelt å bruke.

Vi vurderte flere CRM-systemer, men det ble raskt klart at SuperOffice CRM ga den beste brukeropplevelsen. Du jobber raskere selv med avanserte funksjoner. Brukervennligheten til SuperOffice er langt bedre enn andre CRM-løsninger.
Kundeservice på ditt eget språk
Vi anstrenger oss alltid for å knytte tette og gode relasjoner til kundene våre. Du får alltid hjelp med de problemene eller spørsmålene du måtte ha – direkte fra oss.
Våre egne eksperter og våre partnere kjenner bransjen din, markedet ditt og de lokale forholdene hvor bedriften din holder til. Og så snakker de naturligvis språket ditt!
La bedriften vokse uten begrensninger
Ikke la begrensninger i systemet stå i veien for vekstambisjonene. Med SuperOffice CRM kan dere ha så mange kunder i basen som dere vil. Prisen du betaler for hver bruker er det samme, enten du har 100 eller en million kunder.

Betal for det du trenger
Hos oss betaler du ikke for funksjonalitet du ikke bruker. Med våre brukeprlaner betaler du kun for funksjonene du trenger. Du får tilgang til funksjoner tilpasset din rolle innen salg, marked eller service. Jobber du på tvers av rollene får du naturligvis tilgang til alt du trenger.
SuperOffice Standard er inkludert i alle brukerplaner, slik at alle kundedataene henger sammen og lagres på ett sted.
Alltid tilgang
Integrer systemet med mail og andre apper
Uansett hvordan du jobber er e-poster, dokumenter og vedlegg en del av arbeidsdagen.
En sømløs integrasjon med Office 365, Outlook og Gmail sørger for at alle e-poster og dokumenter blir arkivert i SuperOffice CRM. Du slipper å endre arbeidsvanene dine og har samtidig alt samlet i én database.
CRM tilpasset deg
SuperOffice CRM er veldig fleksibelt. Du kan konfigurere løsningen slik at den passer bedriftens arbeidsprosesser og måten dere jobber på.
Du kan tilpasse systemets layout, funksjoner, felter og regler. Du kan automatisere prosesser uten å ha IT-kompetanse.
Med SuperMacros får til tilgang til et bibliotek av forhåndsdefinerte arbeidsflyter og triggere. De kan du bruke til å automatisere kjerneprosesser innen salg, markedsføring, kundeservice og administrasjon. Resultatet er økt produktivitet.

Bli inspirert til mer vekst med CRM
Når du registrerer deg til vårt nyhetsbrev får du nytt innhold som gir deg masse praktisk innsikt. La oss sammen skape vekst og forvandle relasjoner om til omsetning.