Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

To menn på toppen av et fjell nyter utsikten

Hver dag hjelper SuperOffice tusenvis av bedrifter

SuperOffice er drevet av en lidenskap for CRM (Customer Relationship Management) og lager prisvinnende CRM-løsninger. SuperOffice var en av de første leverandørene på markedet da vi startet i 1990. Det gjør oss til den mest erfarne CRM-leverandøren i Europa.

I nesten tre tiår har våre eksperter implementert CRM i europeiske bedrifter. Det har hjulpet dem med å automatisere prosesser, tilby bedre kundeservice og øke omsetningen.

Velg CRM-systemet som brukerne foretrekker

Et CRM-system gir gode resultater først når folk bruker det. Vi er stolte av å lage CRM-løsninger som alle kan bruke i arbeidsdagen sin. Vi forenkler der andre kompliserer, brukervennlighet er selve kjernen i designprosessen vår. 95 % av kundene våre velger SuperOffice CRM nettopp fordi det er enkelt å bruke.

Laptop som viser SuperOffice CRM. Dashboard

Vi vurderte flere CRM-systemer, men det ble raskt klart at SuperOffice CRM ga den beste brukeropplevelsen. Du jobber raskere selv med avanserte funksjoner. Brukervennligheten til SuperOffice er langt bedre enn andre CRM-løsninger.

Simen Frostad   Styreleder Bridge Technologies

Kundeservice på ditt eget språk

Vi anstrenger oss alltid for å knytte tette og gode relasjoner til kundene våre. Du får alltid hjelp med de problemene eller spørsmålene du måtte ha – direkte fra oss.

Våre egne eksperter og våre partnere kjenner bransjen din, markedet ditt og de lokale forholdene hvor bedriften din holder til. Og så snakker de naturligvis språket ditt!

Illustrasjon av snakkebobler med ulike språk

La bedriften vokse uten begrensninger

Ikke la begrensninger i systemet stå i veien for vekstambisjonene. Med SuperOffice CRM kan dere ha så mange kunder i basen som dere vil. Prisen du betaler for hver bruker er det samme, enten du har 100 eller en million kunder.

Smilende mann gir "thumbs up"

Betal for det du trenger

Hos oss betaler du ikke for funksjonalitet du ikke bruker. Med våre brukeprlaner betaler du kun for funksjonene du trenger. Du får tilgang til funksjoner tilpasset din rolle innen salg, marked eller service. Jobber du på tvers av rollene får du naturligvis tilgang til alt du trenger.

SuperOffice Standard er inkludert i alle brukerplaner, slik at alle kundedataene henger sammen og lagres på ett sted.

Illustrasjon som viser SuperOffice brukerplaner

Alltid tilgang

Du kan jobbe mens du er på reise, ute på oppdrag eller på kontoret. SuperOffice CRM er tilgjengelig i skyen, og på mobil og nettbrett (Android og iOS). Oppetiden er på 99 %, så du kan alltid få tilgang til SuperOffice CRM-databasen fra hvor som helst. Hvis du oppretter en ny avtale eller sender et dokument er alle i teamet automatisk oppdatert.

Integrer systemet med mail og andre apper

Uansett hvordan du jobber er e-poster, dokumenter og vedlegg en del av arbeidsdagen.

En sømløs integrasjon med Office 365, Outlook og Gmail sørger for at alle e-poster og dokumenter blir arkivert i SuperOffice CRM. Du slipper å endre arbeidsvanene dine og har samtidig alt samlet i én database.

Collage av ulike apps

CRM tilpasset deg

SuperOffice CRM er veldig fleksibelt. Du kan konfigurere løsningen slik at den passer bedriftens arbeidsprosesser og måten dere jobber på.

Du kan tilpasse systemets layout, funksjoner, felter og regler. Du kan automatisere prosesser uten å ha IT-kompetanse.

Med SuperMacros får til tilgang til et bibliotek av forhåndsdefinerte arbeidsflyter og triggere. De kan du bruke til å automatisere kjerneprosesser innen salg, markedsføring, kundeservice og administrasjon. Resultatet er økt produktivitet.

Screen shot fra SuperOffice CRM

GJØR EN FORSKJELL

Thrive er et helt nytt konsept fra SuperOffice. Målet vårt er ganske enkelt – å hjelpe deg å vokse. Som medlem av Thrive får du tilgang til dagens trender, strategier og unikt innhold.