Pålitelig Hver dag hjelper SuperOffice tusenvis av bedrifter

SuperOffice er drevet av en lidenskap for CRM (Customer Relationship Management) og lager prisvinnende CRM-løsninger. SuperOffice var en av de første leverandørene på markedet da vi startet i 1990. Det gjør oss til den mest erfarne CRM-leverandøren i Europa.

I nesten tre tiår har våre eksperter implementert CRM i europeiske bedrifter. Det har hjulpet dem med å automatisere prosesser, tilby bedre kundeservice og øke omsetningen.

 

Få en tilpasset demo

Brukervennlig Velg CRM-systemet som brukerne foretrekker

Et CRM-system gir gode resultater først når folk bruker det. Vi er stolte av å lage CRM-løsninger som alle kan bruke i arbeidsdagen sin. Vi forenkler der andre kompliserer, brukervennlighet er selve kjernen i designprosessen vår.

95 % av kundene våre velger SuperOffice CRM nettopp fordi det er enkelt å bruke.

Vi vurderte flere CRM-systemer, men det ble raskt klart at SuperOffice CRM ga den beste brukeropplevelsen. Du jobber raskere selv med avanserte funksjoner. Brukervennligheten til SuperOffice er langt bedre enn andre CRM-løsninger.
Simen Frostad, styreleder Bridge Technologies
Alle support-henvendelser vi sender inn blir raskt og effektivt besvart. Det er en glede å forholde seg til en leverandør som responderer så godt og som åpenbart setter kundene sine høyt.
Sue Edwards, direktør LASBM Alliance

Skalérbart La bedriften vokse uten begrensninger

Ikke la begrensninger i systemet stå i veien for vekstambisjonene. Med SuperOffice CRM kan dere ha så mange kunder i basen som dere vil. Prisen du betaler for hver bruker er det samme, enten du har 100 eller en million kunder.

SuperOffice bidrar virkelig positivt til hvordan vi kommuniserer og yter service til kundene våre. Det gir oss mange fordeler hver dag.
Patrick Koene, leder Atelier Michel Koene
En av kundene våre anbefalte SuperOffice. Løsningen har hjulpet oss å vokse fra £500,000 til £4,000,000 i omsetning. SuperOffice er veldig fleksibelt og kan skaleres i det uendelige.
Christine Gilbert, salgsdirektør Odyssey

Mobilitet Alltid tilgang

Du kan jobbe mens du er på reise, ute på oppdrag eller på kontoret. SuperOffice CRM er tilgjengelig i skyen, og på mobil og nettbrett (Android og iOS).

Oppetiden er på 99 %, så du kan alltid få tilgang til SuperOffice CRM-databasen fra hvor som helst. Hvis du oppretter en ny avtale eller sender et dokument er alle i teamet automatisk oppdatert.

SuperOffice CRM er en plattform som er tilgjengelig for alle ansatte i bedriften, og den har effektivisert det daglige arbeidet med minst 10%.
Ibo Boekestijn, Head of Computerization Van der Windt

Fleksibilitet CRM tilpasset deg

SuperOffice CRM er veldig fleksibelt. Du kan konfigurere løsningen slik at den passer bedriftens arbeidsprosesser og måten dere jobber på.

Du kan tilpasse systemets layout, funksjoner, felter og regler. Du kan automatisere prosesser uten å ha IT-kompetanse.

Med SuperMacros får til tilgang til et bibliotek av forhåndsdefinerte arbeidsflyter og triggere. De kan du bruke til å automatisere kjerneprosesser innen salg, markedsføring, kundeservice og administrasjon. Resultatet er økt produktivitet.

SuperOffice har stor fleksibilitet. Det betyr at vi kan tilpasse systemet til våre unike behov.
Jenny Woodward, administrerende direktør Printed Cup Company

Sømløs integrasjon Integrer systemet med mail og andre apper

Uansett hvordan du jobber er e-poster, dokumenter og vedlegg en del av arbeidsdagen.

En sømløs integrasjon med Office 365, Outlook og Gmail sørger for at alle e-poster og dokumenter blir arkivert i SuperOffice CRM. Du slipper å endre arbeidsvanene dine og har samtidig alt samlet i én database.

Integrasjonen med Office 365 er helt perfekt. Du kan bruke Outlook slik du alltid har gjort, e-postene blir lagret i SuperOffice og kobles til riktig kunde og prosjekt.
Marcel Spapens, Co-founder trainXpert

Få en gratis demo av SuperOffice i dag