Samhandling reduserer risiko og byggekostnader

Om du er byggherre, arkitekt, total - eller underleverandør hjelper SuperOffice CRM deg med å digitalisere prosjekter og systematisere dokumentasjon og korrespondanse.

crm-lsning-for-salg-markedsfring-og-kundeservice-8
firesafe2x
kruse-smith2x
obos-block-watne-2
saltdalshytta_original2x

SuperOffice for Bygg & Anlegg (BAE)

  • Icon

    Kunde/Prosjektoversikt

    Et samlet og oversiktlig bilde av all nøkkelinformasjon om kundene og prosjektene på ett sted – enten det er e-post korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter, tegninger eller møtenotater. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få full oversikt over kundene og prosjektene deres.

  • Icon

    Dokumenthåndtering

    Mye dokumentasjon og bransjenormer krever et system for håndtering av dokumenter. Ved bruk av SharePoint Online vil du fult kunne utnytte funksjonaliteten til Office 365 for samhandling, versjonshåndtering og deling av dokumenter med eksterne aktører så vel som egne team.

  • Icon

    Sakshåndtering

    Stor grad av reklamasjonshåndtering og avvik/endringshåndtering krever et system for å kunne behandle og besvare disse. Strukturer, kategoriser og prioriter alle innkommende henvendelser basert på sakstype og/eller kunde og prosjekt. Automatiser repeterende oppgaver.

  • Icon

    ERP-integrasjon

    Med en integrasjon til ERP systemet vil dere få bedre innsikt når du samler prosjektdata, ordreinformasjon, fakturaer, timer og annen økonomisk informasjon i et og samme system.

  • Icon

    Nøkkeltall og KPI

    Gjennom sterke visuelle analyser av bedriftens data er det enklere og raskere å fatte gode beslutninger. Disse må sees opp mot deres nøkkeltall. Ofte handler dette om å samle data fra ERP, CRM og andre fagsystemer for et totalbilde av leveransen/prosjektet eller kunden.

  • Icon

    Prosjekter

    Hvem er byggherren, arkitekten, total - eller underleverandøren. Hvilken fase er prosjektet i , hva var siste aktivitet som ble utført og hvem internt hos oss er prosjekteier? Få kontroll på alle roller, funksjoner og korrespondanse i et prosjekt.

Gratis demo

CRM handler om å profesjonalisere prosesser, sikre samhandling i team og gjøre hverdagen enklere for brukerne.

For å lykkes med CRM må man definere gode arbeidsprosesser og få bistand til å implementere SuperOffice i henhold til disse.

Dette får du med SuperOffice CRM:

  • Sømløs integrasjon med Office 365 og G-suite
  • Tilgang fra alle flater - desktop, mobil, nettbrett
  • Ubegrenset antall kontakter, e-post kampanjer og support saker
  • Betal kun for den delen av systemet du bruker

For best mulig utbytte av systemet anbefaler vi SuperOffice for bedrifter med et potensiale for 10 brukere eller fler. Fyll ut skjemaet:

Kjøpsguide til CRM CRM-løsninger

En investering i en CRM-løsning vil hjelpe deg å bygge og styrke dine relasjoner med nye og eksisterende kunder. Finn ut hvordan du velger den rette CRM-løsningen i vår kjøpsguide.