Benytt deg av våre implementeringstjenester for å lykkes med din CRM-løsning

SuperOffice CRM gir deg det beste verktøyet for å finne, vinne og beholde kunder. Med vår lange erfaring innen CRM-implementeringer sikrer du raskt utbytte av din CRM-løsning

Steg 1 Arbeidsflyt/prosess

Sammen med kunden gjennomfører vi en grundig forretningsanalyse for å avdekke og forstå de aktivitetene og prosessene SuperOffice skal understøtte. Workshopene våre gjennomføres med brownpaper og Post-it lapper hvor vi får prosessen opp på veggen.

Steg 2 Konfigurasjon

Her hjelper vi deg med å konfigurere din CRM-løsning basert på
de brukerplaner/roller din bedrift benytter. Under konfigurasjonen ser vi på bedrifter, kontaktpersoner, aktiviteter og maler. Konfigurasjonen vil selvfølgelig også basere seg på de prosesser vi har avdekket i forretningsanalysen.

Steg 3 Import

For å kunne samle all relevant kundeinformasjon i en sentral løsning hjelper vi deg med import av dine eksisterende kunder inn i den nye CRM-løsningen.

Steg 4 Opplæring

For å sikre en vellykket start, er det viktig med god opplæring. Vi hjelper deg med å trene de ansatte i grunnleggende CRM funksjoner og hvordan de kan administrere systemet. Opplæringen er tilpasset valg av brukerplaner; Standard CRM, Marketing, Sales og Service.

Steg 5 Oppstart

I dette steget vil vi hjelpe dere å komme i gang med den nye CRM-løsningen. Det er helt naturlig at de ansatte har spørsmål når man tar i bruk ny programvare. Vi er til disposisjon for å gi en hjelpende hånd og for å sørge for en myk og behagelig start.