Hvordan den nye personvernloven (GDPR) endrer din kundebehandling.

Last ned guide

Benytt deg av våre implementeringstjenester for å lykkes med din CRM-løsning

SuperOffice CRM gir deg det beste verktøyet for å finne, vinne og beholde kunder. Med vår lange erfaring innen CRM-implementeringer sikrer du raskt utbytte av din CRM-løsning

Steg 1 Konfigurasjon

Her hjelper vi deg med å konfigurere din CRM løsning basert på de brukerplanene/rollene din bedrift benytter. Under konfigurasjon ser vi på bedrifter, kontaktpersoner, aktiviteter og maler. Prosessene for markedsføring, salg og service bygger på bred erfaring og på vår Best Practice.

Steg 2 Import

For å kunne samle all relevant kundeinformasjon i en sentral løsning hjelper vi deg med import av dine eksisterende kunder inn i den nye CRM-løsningen.

Steg 3 Opplæring

For å sikre en vellykket start, er det viktig med god opplæring. Vi hjelper deg med å trene de ansatte i grunnleggende CRM funksjoner og hvordan de kan administrere systemet. Opplæringen er tilpasset valg av brukerplaner; Standard CRM, Marketing, Sales og Service.

Steg 4 Oppstart

I dette steget vil vi hjelpe dere å komme i gang med den nye CRM-løsningen. Det er helt naturlig at de ansatte har spørsmål når man tar i bruk ny programvare. Vi er til disposisjon for å gi en hjelpende hånd og for å sørge for en myk og behagelig start.

Vi sparte masse tid ved å bruke en Startup plan i vår CRM-implementering
Fredrik Rørstad Lillegraven , CEO, iStage Entertainment AS