Samhandling mellom kjøp, utleie og forvaltning

SuperOffice CRM hjelper deg med å få et samlet og oversiktlig bilde av all nøkkelinformasjon og korrespondanse om kundene, eiendommene og prosjektene på ett sted. Få kontroll på prosesser knyttet til kjøp, salg og vedlikehold av eiendommer.

avantor2x
group-833
group-842
group-837
klp

SuperOffice CRM for Eiendomsbransjen

  • Icon

    Kunde/Eiendomsoversikt

    Et samlet og oversiktlig bilde av all nøkkelinformasjon og korrespondanse om kundene, eiendommene og prosjektene på ett sted. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få en 360 graders oversikt over kundene , leietakerne, boligene og prosjektene deres.

  • Icon

    Avtaler/Kontrakter

    Opprett alle dine avtaler/kontrakter rett fra SuperOffice og gjør det enkelt for mottakere å signere disse digitalt. Effektiviser salgsprosessen og kort ned beslutningstiden. Ha 100% kontroll på alle spesial og rammeavtaler, når disse utløper for å jobbe enda mer proaktivt mot kundebasen.

  • Icon

    Vedlikehold/Forvaltning

    Spørsmål angående leiekontrakter, husleie, feil og mangler krever et system for å kunne behandle og besvare disse fortløpende. Strukturer, kategoriser og prioriter alle innkommende henvendelser basert på sakstype, kunde eller eiendom. Automatiser repeterende oppgaver.

  • Icon

    ERP-Integrasjon

    Med en integrasjon til økonomi eller andre fagsystemer vil dere få bedre innsikt på kundene deres og bli bedre rustet til å hjelpe dem. Type integrasjoner varierer fra kunde til kunde, men vi tilbyr alt fra standard integrasjoner levert av 3-part, bruk av API eller automatisert eksport/import av data.

  • Icon

    Nøkkeltall og KPI

    Gjennom sterke visuelle analyser av bedriftens data er det enklere og raskere å fatte gode beslutninger. Disse må sees opp mot deres nøkkeltall. Ofte handler dette om å samle data fra ERP, CRM og forvaltningssystemer for et totalbilde for ledelsen.

  • Icon

    Kommunikasjon

    Det å kommunisere hyppig mot til dels veldig ulike kundegrupper basert på type eiendom, størrelse og geografi gjør behovet for detaljert segmentering og et markedsføringsverktøy stort. Kommuniser målrettet mot leietakerne, beboere og kundene dine. Sammensatte rapporter gir deg god innsikt på resultatet av utsendelsen.

Gratis demo

CRM handler om å profesjonalisere prosesser, sikre samhandling i team og gjøre hverdagen enklere for brukerne.

For å lykkes med CRM må man definere gode arbeidsprosesser og få bistand til å implementere SuperOffice i henhold til disse.

Dette får du med SuperOffice CRM:

  • Sømløs integrasjon med Office 365 og G-suite
  • Tilgang fra alle flater - desktop, mobil, nettbrett
  • Ubegrenset antall kontakter, e-post kampanjer og support saker
  • Betal kun for den delen av systemet du bruker

For best mulig utbytte av systemet anbefaler vi SuperOffice for bedrifter med et potensiale for 10 brukere eller fler. Fyll ut skjemaet:

Kjøpsguide til CRM CRM-løsninger

En investering i en CRM-løsning vil hjelpe deg å bygge og styrke dine relasjoner med nye og eksisterende kunder. Finn ut hvordan du velger den rette CRM-løsningen i vår kjøpsguide.