SuperOffice partnere
Vi er stolte av å presentere våre forhandlere, distributører og software-partnere. De er ekstremt viktige for oss i SuperOffice. Sammen med våre egne eksperter utgjør dette økosystemet av partnere alt som skal til for at du får mest mulig ut av din SuperOffice investering. Enten du trenger bistand til å implementere, optimalisere arbeidsprosessene, migrere data, integrere med andre systemer, utvide løsningen med komplementerende funksjonalitet eller få gjennomført opplæring er våre partnere mer enn villige til å bistå deg med dette.

Partnere
-
eMarketeer
eMarketeer leverer en automatisert markedsføringsløsning som er integrert med SuperOffice. Selskapet tilbyr en rekke verktøy som støtte for profesjonelle markedsførere, med identifisering av potensielle kunder, overvåking og kampanjestyring som de viktigste områdene.
-
i-Centrum
i-Centrum er en systemintegrator som fokuserer på prosessene innenfor CRM. De lager også standardmoduler som bygger og utvider SuperOffice enten online eller på server. Deres portefølje har integrasjoner til Click, Bisnode, Dunn & Bradstreet, GetAccept, med mer. De tilbyr også en gratis app som lar deg legge til geodata i SuperOffice-løsningen.
-
Siteshop
Siteshop tilbyr en rekke apper som gir verdi til arbeidsflyten i SuperOffice. Appene gir deg muligheten til å søke, finne, legge til eller oppdatere selskaper i SuperOffice direkte fra den danske Bisnode-databasen. Det er en skybasert tjeneste som raskt og sikkert lar deg koble til alle sky- eller serverbaserte datakilder til SuperOffice CRM Online.
-
Cloud Connection
Cloud Connection har omfattende bransjeerfaring og hjelper selskaper med å identifisere og implementere sine CRM-strategier med SuperOffice. Sammen med kundene sikrer de at CRM-løsningen blir skreddersydd til spesifikke behov og ønsker. Med deres erfaring fra å tilpasse CRM-løsninger for kunder utvikler de også en serie applikasjoner designet for å forbedre SuperOffice-opplevelsen ytterligere. Serien inkluderer bl.a. apper for å finne og importere firma- og persondata, sende SMS direkte fra SuperOffice, og trygg og smidig signering av dokumenter.
-
ConnectMyApps
ConnectMyApps er en skybasert plattform med ferdige integrasjoner mellom vanlige forretningsapplikasjoner som f.eks. regnskap, fakturering, CRM, e-handel m.m. Disse integrasjonene har ofte som oppgave å synkronisere data og fjerne tidkrevende administrasjon slik at ressursene brukes mer effektivt og du alltid har tilgang til oppdatert informasjon.
-
Kodesentralen
Kodesentralen er et lite og smidig konsulentselskap med ekspertkompetanse på integrasjoner og tilpasninger av SuperOffice CRM. Kodesentralen består av to utviklere med lang fartstid fra SuperOffice RnD, som har vært med på utvikle SuperOffice Service fra starten av. De har laget tilpasninger for å håndtere automatisk saksflyt, prosjektstyring av saker, eskalering til andre programmer og automatiske varslingssystemer for gjentagende oppgaver.
-
Cloudify
Cloudify er en integrasjonsspesialist med omfattende kunnskap om hvordan man bruker cloud integrasjonsplattformer som Zapier; en plattform som forbinder SuperOffice CRM Online med mer enn tusen andre forretningsapplikasjoner. Et medlem av Zapiers ekspertpanel, Cloudify bistår selskaper med å automatisere og effektivisere verdikjeden fra A til Å; Fra å kartlegge behovet for automatisering, anbefale løsninger, definere og implementere arbeidsflyter, å spore og støtte Zapier-arbeidsflyter.
-
InfoBridge Software
InfoBridge tilbyr synkronisering av kalenderen mellom SuperOffice CRM og Microsoft Exchange, Office 365, Google Apps for Work eller IBM Lotus Notes. InfoBridge leverer også en rekke standardverktøy og moduler for økt CRM funksjonalitet. De hjelper til med integrasjoner og skreddersøm mellom SuperOffice og andre forretningssystemer.
-
All-CRM
All-CRM leverer skreddersydde SuperOffice CRM-løsninger. Appene inkluderer EmailPreview som viser innholdet i en e-post, PDF, et dokument eller et bilde i mini-panelet i SuperOffice. LinkedIn Connector kobler og importerer LinkedIn-kontaktene dine direkte til SuperOffice.
-
SP softwarepartner
SP softwarepartner gir SuperOffice-kunder en rekke nettbaserte tilleggsmoduler og apper. De har sin styrke i å integrere SuperOffice med ERP-løsninger. I tillegg har de en app som heter SP CTI Enhancer, den kobler ditt telefonsystem med SuperOffice CRM Online for å optimalisere arbeidsflyten og jobbe smartere.
-
Keyforce
Keyforce tilbyr standard integrasjonsløsninger mellom SuperOffice og bedrifters forretningssystemer. De har spesialisert seg på løsninger fra Visma og Microsoft. Keyforce tilbyr flere standardmoduler som bidrar til å utvide standard SuperOffice funksjonalitet samt understøtte CRM prosessen. I porteføljen har de blant annet en avansert SMS modul, bransjeløsninger for grossistsalg og media og en modul for hurtigregistering av kontaktinformasjon.
-
ON IT
ON IT AS leverer konsulenttjenester, applikasjoner og integrasjoner, hovedsakelig mot løsninger fra Visma Software. ON IT tilbyr en Visma.net Sync for SuperOffice som lar deg synkronisere kunder, leverandører og kontakter uten problemer mellom Visma.net og SuperOffice. Visma.net er Vismas flaggskip ERP-løsning i skyen og brukes av tusenvis av kunder hver dag.
-
Abacus IT
Abacus leverer komplette løsninger innen CRM, ERP, HRM og IT-drift – med ett mål for øye: Å gjøre det enklere for deg å hente ut bedriftens fulle potensial. Som SuperOffice-partner skreddersyr de CRM-løsninger som gir strukturert salgsflyt og effektiv kundehåndtering. Med egen utviklingsavdeling og målrettet rådgivning sørger de for at systemet både fungerer og faktisk brukes – med høy brukervennlighet og tett, personlig oppfølging gjennom hele prosessen.
-
Amesto Solutions
Amesto Solutions er en av Nordens største SuperOffice- og Visma-partnere, med et sterkt team av rådgivere, teknikere og utviklere. De leverer komplette CRM-løsninger med SuperOffice – fra rådgivning og opplæring til integrasjoner og skreddersøm. Med dyp forretningsforståelse, teknisk innsikt og egen utviklingsavdeling sikrer de løsninger som gir målbar verdi. Enten du trenger AI CoPilot, helsesjekk eller spesialtilpasninger, får du en partner med både bredde, erfaring og personlig oppfølging.
-
Cloud Connection
Cloud Connection er Norges største SuperOffice-partner og totalleverandør innen CRM, ERP og HRM. Med et av landets mest erfarne CRM-team hjelper de virksomheter med å finne, vinne og beholde kunder – siden 90-tallet. De kombinerer rask oppstart og sømløs integrasjon mot systemer som Visma, med tett rådgivning og personlig oppfølging. Som aktiv bruker av SuperOffice selv, vet de at vellykket digitalisering handler om mennesker – ikke bare teknologi.
-
Columbi Micro AS
Columbi Micro leverer SuperOffice CRM med mål om å styrke kundeforhold og effektivisere prosesser innen salg, marked og kundeservice. Som en dedikert SuperOffice-partner tilbyr de skreddersydd implementering, integrasjoner og opplæring tilpasset din virksomhet. Med lang erfaring og personlig oppfølging i alle faser – fra behovsavklaring til kontinuerlig bruk – sørger de for at du får rask gevinst, bedre kontroll og en CRM-løsning som fungerer i praksis.
-
Exsitec AS
Exsitec er Visma Software sin største forhandler og leverer helhetlige løsninger innen CRM, ERP og lønn. Deres dedikerte CRM-team har lang erfaring med SuperOffice og jobber utelukkende med å skape verdifulle kundereiser. Med SuperOffice CRM leverer de skreddersydde løsninger for salg, marked og kundeservice – tilpasset dine behov. Lokal support, sømløse ERP-integrasjoner og fleksible moduler sørger for en løsning som utvikler seg i takt med virksomheten og gir målbar effekt fra dag én.
-
ECIT Capstone
ECIT Capstone er en del av ECIT Gruppen og har kontorer på Fornebu og Hønefoss. De tilbyr SuperOffice CRM som en del av helhetlige forretningsløsninger innen ERP, HR og web. Med egne integrasjoner mot Visma Global og Visma.net ERP, samt utvidet funksjonalitet i SuperOffice, får du en løsning som støtter hele kundereisen. Kombinasjonen av teknisk spisskompetanse, forretningsforståelse og personlig oppfølging gir deg en trygg CRM-partner fra behov til gevinst.
-
Proplan
Proplan leverer programvare og tjenester innen ERP, CRM, HR, lønn – og er også et fullservice regnskapsbyrå. Med SuperOffice CRM som en sentral del av tjenestetilbudet hjelper de virksomheter med å forenkle hverdagen, optimalisere salgsprosesser og sikre datadrevet innsikt. Deres bransjeforståelse kombinert med rådgivning og teknisk kompetanse gir en CRM-løsning som er lønnsom i praksis – med automatisert arbeidsflyt og tett oppfølging hele veien.
-
Loxysoft AS
Loxysoft AS er lokalisert i Oslo og er i dag den største totalleverandøren av støttesystemer for kontaktsentre og andre kontaktintensive organisasjoner. Loxysoft leverer SuperOffice CRM integrert med sine løsninger.
-
Visma Software
Visma Software er skandinavias største leverandør av virksomhetskritiske løsninger innenfor ERP, HR og CRM. Visma Software opererer som en distributør for SuperOffice og leverer vårt produkt gjennom sitt store og landsdekkende partnerapparat.
Besøk vår App Store
Apper for å utvide din CRM Online-løsning