Økt kvalitet i saksbehandling og tjenesteleveranser

SuperOffice CRM hjelper deg med samhandling, effektivisering og digitalisering av kommunikasjon på tvers av enhetene, etatene og innbyggerne. Bedre datakvalitet, etterlevelse av personvern, enklere gjenfinning og sporbarhet av saker.

direktoratet-for-forvaltning-og-konomistyring---dfy-5
drammen-kommune-logo-1024x5012x
giek_sort_vertikal_eng2x
immigration-to-norway---udi-0
ks_sort

SuperOffice for Offentlig

  • Icon

    Kunde/innbyggeroversikt

    Et samlet og oversiktlig bilde av all nøkkelinformasjon og korrespondanse om kundene, og innbyggerne på ett sted. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få en 360 graders oversikt over kundene med tidligere, pågående og sluttførte saker.

  • Icon

    Henvendelser

    Stor variasjon på henvendelser fra kunder og/eller innbyggere krever et system for å kunne behandle og besvare disse fortløpende. Strukturer, kategoriser og prioriter alle innkommende henvendelser basert på avdeling, team eller kunde. Automatiser repeterende og rutineoppgaver.

  • Icon

    Kundeportal

    Behovet for å digitalisere kommunikasjonen med kundene øker ofte utenom arbeidstid. Vår kundeportal lar deg tilby support døgnet rundt fra hvor som helst og når som helst. Kunder kan enkelt hjelpe seg selv og således spare dere tid på å la kundene håndtere enkle og rutinemessige spørsmål online.

  • Icon

    Integrasjoner

    Med en integrasjon til økonomi, arkiv eller andre fagsystemer vil dere få bedre innsikt på kundene deres og bli bedre rustet til å hjelpe dem. Integrasjoner og behov for dette varierer fra kunde til kunde, men vi tilbyr alt fra standard integrasjoner levert av 3-part, bruk av API eller automatisert eksport/import av data.

  • Icon

    Nøkkeltall og KPI

    Gjennom sterke visuelle analyser av bedriftens data er det enklere og raskere å fatte gode beslutninger. Disse må sees opp mot deres nøkkeltall. Ofte handler dette om antall saker, lukketid, svar og behandlingstid.

  • Icon

    Søknader

    Et system som enkelt lar deg tilpasse forskjellige prosesser og behandlingsrutiner for innmelding og behandling av søknader. Uavhengig av kanal (e-post, webskjema eller kundeportal) vill SuperOffice håndtere dette likt. Få ut statistikk og rapporter på behandlingstider, faser og ansvarlige for alle søknader.

Gratis demo

CRM handler om å profesjonalisere prosesser, sikre samhandling i team og gjøre hverdagen enklere for brukerne.

For å lykkes med CRM må man definere gode arbeidsprosesser og få bistand til å implementere SuperOffice i henhold til disse.

Dette får du med SuperOffice CRM:

  • Sømløs integrasjon med Office 365 og G-suite
  • Tilgang fra alle flater - desktop, mobil, nettbrett
  • Ubegrenset antall kontakter, e-post kampanjer og support saker
  • Betal kun for den delen av systemet du bruker

For best mulig utbytte av systemet anbefaler vi SuperOffice for bedrifter med et potensiale for 10 brukere eller fler. Fyll ut skjemaet:

Kjøpsguide til CRM CRM-løsninger

En investering i en CRM-løsning vil hjelpe deg å bygge og styrke dine relasjoner med nye og eksisterende kunder. Finn ut hvordan du velger den rette CRM-løsningen i vår kjøpsguide.