Abonner på Thrive- en serie med innhold skapt for at du skal få mer omsetning ut av relasjonene dine

Vil du forbedre kundetilfredshetsraten din? Det vil vi også.

Med SuperOffice CRM kan du øke verdien på kunderelasjonene dine.

KUNDESERVICE-VERKTØY FOR BEDRIFTER i VEKST

Fornøyde kunder er nøkkelen til mer vekst. Du må holde løftene du gir kundene dine. Med SuperOffice Service får supportteamene dine gode oversiktsbilder over kundene. Du kan redusere responstiden og standardisere arbeidsflyten. Slik at teamene kan gjøre mer av det de egentlig skal: yte god service og overgå forventingene.

OVERGÅ KUNDENES FORVENTNINGER

Ekstra god service kjennetegner alle vellykkede bedrifter. Men for at teamene dine skal gi den beste kundeservicen trengs de riktige verktøyene, god informasjon og robuste prosesser. SuperOffice Service er laget spesielt for at det skal blir enklere for kundene å få kontakt, at responstiden skal være minimal og at kundene alltid får de rette svarene de er ute etter.

JOBB SMARTERE MED SUPEROFFICE SERVICE

  • Icon

    Alle henvendelser på ett sted

    Når du har alle innkommende henvendelser på ett sted, blir ingenting borte

  • Icon

    Øk tempoet

    Raskere kategorisering, prioritering, fordeling og håndtering av saker

  • Icon

    Automatiserte rutiner

    Sett opp autosvar og andre automatiserte prosesser for å spare tid og forbedre kommunikasjonen

  • Icon

    Gi raske svar

    Med vår Kunnskapsbank er det enklere å gi raske svar på ofte stilte spørsmål

  • Icon

    Bedre prosesser

    Finn ut hvilke områder kundene dine sliter mest med, for så å forbedre prosessene, tjenestene og produktene dine

  • Icon

    Service på farten

    Gi respons på servicesaker også når du er på farten

EN VERKTØYKASSE FOR SERVICETEAMET DITT

Vil du lære mer om verktøyene for kundeservice i SuperOffice CRM?

GI ENDA BEDRE KUNDESERVICE

HJELP KUNDENE Å HJELPE SEG SELV

Dagens kunder forventer å kunne velge mellom forskjellige former for service. Selvbetjent service er blant de mest populære. Og med SuperOffice Service kan du tilby flere selvbetjeningsløsninger. Vår plattform for kundeengasjement (CEP) gjør det mulig for kundene dine å logge seg inn og finne løsninger på problemet som har oppstått. Sett kunden i førersetet og øk kundetilfredsheten, uten å skalere opp teamet ditt.

DELT FUNKSJONALITET

Alle som bruker SuperOffice CRM, deler felles funksjoner. Disse delte funksjonene gjør det enklere å organisere kontaktinformasjonen og samle alle dataene på ett sted. Dere kan enkelt administrere oppgaver, dokumenter og e-poster eller følge opp kundene. Rett og slett bygge sterke relasjoner til bedriftens kunder.

APPER OG INTEGRASJONER

Hvis du vil utvide løsningen, kan du bruke både standardisert funksjonalitet eller tilpasse selv med fleksible og innebygde verktøy. Med vårt CRMScript-verktøy kan du lage arbeidsflyter og automatiseringer som passer akkurat dine behov. Eller du kan legge til felter og tilpasse din egen layout, slik at SuperOffice Service passer bedre til din måte å jobbe på.

Kundereferanse

Vi har firedoblet produktiviteten på kundeservice.

Øyvind Carlsen   Waterlogic

KLAR FOR Å STYRKE KUNDERELASJONENE ENDA MER?

Bare gi oss beskjed! Vi har over 30 års erfaring i å bistå bedrifter med å optimalisere prosessene innen support og kundeservice, så de får mest ut av CRM-løsningen.

  • Icon

    CRM kjøpsguide

    Det koster dyrt å investere i feil CRM. Skaff deg guiden som hjelper deg å identifisere den beste løsningen for din virksomhet.

  • Icon

    Mer fornøyde kunder?

    Lær av de aller beste innen kundeservice. Skaff deg Kundeservice Benchmark Rapport.

  • Icon

    Bedre kundeservice?

    Reduser både responstiden og arbeidsmengden med syv e-postmaler som gjør arbeidsdagen enklere for kundeserviceteamet.

Vil du vite hemmelighetene som skaper fantastiske kundeopplevelser?

Registrer deg for Thrive fra SuperOffice og få spesiallaget innhold i innboksen din. Det hjelper deg å gi bedre kundeservice og skape bedre kundeopplevelser, slik at du kan få mer omsetning ut av relasjonene dine.