Vil du forbedre kundetilfredshetsraten din? Det vil vi også
Med SuperOffice CRM kan du øke verdien på kunderelasjonene dine.
KUNDESERVICE-VERKTØY FOR BEDRIFTER i VEKST
Fornøyde kunder er nøkkelen til mer vekst. Du må holde løftene du gir kundene dine. Med SuperOffice Service får supportteamene dine gode oversiktsbilder over kundene. Du kan redusere responstiden og standardisere arbeidsflyten. Slik at teamene kan gjøre mer av det de egentlig skal: yte god service og overgå forventingene.

OVERGÅ KUNDENES FORVENTNINGER
Ekstra god service kjennetegner alle vellykkede bedrifter. Men for at teamene dine skal gi den beste kundeservicen trengs de riktige verktøyene, god informasjon og robuste prosesser. SuperOffice Service er laget spesielt for at det skal blir enklere for kundene å få kontakt, at responstiden skal være minimal og at kundene alltid får de rette svarene de er ute etter.

JOBB SMARTERE MED SUPEROFFICE SERVICE

EN VERKTØYKASSE FOR SERVICETEAMET DITT
Vil du lære mer om verktøyene for kundeservice i SuperOffice CRM?
GI ENDA BEDRE KUNDESERVICE
-
Et sentralisert system for sakshåndtering
Med SuperOffice Service får du sakshåndteringssystem på toppnivå. Det sørger for at alle innkommende hendelser kan rutes til ett sted, uansett hvor de kommer fra. Dessuten får alle i bedriften tilgang til pågående eller tidligere saker, når og hvor det passer dem.
-
Vinn kappløpet med rask respons
Med SuperOffice Service blir alle kundehenvendelser håndtert på en standardisert måte. Du kan fordele forespørslene til rett kategori og rett ansatt. Du kan også definere responstid og sette opp regler for eskalering av saker, for å være sikker på at du løser kundenes saker så raskt som mulig.
-
Kort vei til rett svar
Bygg ditt eget bibliotek med maler, autosvar og svar på ofte stilte spørsmål, på flere språk. Da kan alle i teamet ditt gi rett svar og tilby den beste løsningen, hver gang.
-
Vit hvordan du skal gi bedre service
Alle service-relaterte data lagres i SuperOffice Service: type henvendelser, løste saker, responstider osv. Så du kan enkelt hente ut statistikker og rapporter, og analysere kvaliteten på servicen du yter til kundene dine. Denne innsikten kan du bruke til å forbedre kundeservicen og få enda mer fornøyde kunder.
-
Umiddelbar kontakt på chat
Hvis du legger til chat-funksjonalitet i SuperOffice Service, kan du tilby enda en kanal hvor kundene dine kan kontakte deg. Men du tilfører også mer enn en mulighet for umiddelbar kontakt. Du gir supportteamene en sjanse til å gi kundene en mye bedre opplevelse. De kan avklare situasjonen og løse problemet der og da. Eller sende lenker til nyttig innhold. Ganske enkelt bygge sterke relasjoner.
-
Bedre service med kunstig intelligens (AI)
Hvis du legger avansert AI-funksjonalitet til SuperOffice Service, kan du både øke produktiviteten og forbedre servicen. AI kan analysere sakene, gjenkjenne språk, oppdage den følelsesmessige «temperaturen» og prioritere sakene etter hvor mye de haster. SuperOffice AI forenkler de komplekse sakene, så du kan konsentrere deg om det viktigste: bygge sterke og lønnsomme relasjoner.
HJELP KUNDENE Å HJELPE SEG SELV
Dagens kunder forventer å kunne velge mellom forskjellige former for service. Selvbetjent service er blant de mest populære. Og med SuperOffice Service kan du tilby flere selvbetjeningsløsninger. Vår plattform for kundeengasjement (CEP) gjør det mulig for kundene dine å logge seg inn og finne løsninger på problemet som har oppstått. Sett kunden i førersetet og øk kundetilfredsheten, uten å skalere opp teamet ditt.

DELT FUNKSJONALITET
Alle som bruker SuperOffice CRM, deler felles funksjoner. Disse delte funksjonene gjør det enklere å organisere kontaktinformasjonen og samle alle dataene på ett sted. Dere kan enkelt administrere oppgaver, dokumenter og e-poster eller følge opp kundene. Rett og slett bygge sterke relasjoner til bedriftens kunder.
APPER OG INTEGRASJONER
Hvis du vil utvide løsningen, kan du bruke både standardisert funksjonalitet eller tilpasse selv med fleksible og innebygde verktøy. Med vårt CRMScript-verktøy kan du lage arbeidsflyter og automatiseringer som passer akkurat dine behov. Eller du kan legge til felter og tilpasse din egen layout, slik at SuperOffice Service passer bedre til din måte å jobbe på.

Vi har firedoblet produktiviteten på kundeservice.

KLAR FOR Å STYRKE KUNDERELASJONENE ENDA MER?
Bare gi oss beskjed! Vi har over 30 års erfaring i å bistå bedrifter med å optimalisere prosessene innen support og kundeservice, så de får mest ut av CRM-løsningen.

Vil du vite hemmelighetene som skaper fantastiske kundeopplevelser?
Registrer deg for Thrive fra SuperOffice og få spesiallaget innhold i innboksen din. Det hjelper deg å gi bedre kundeservice og skape bedre kundeopplevelser, slik at du kan få mer omsetning ut av relasjonene dine.