Sikker betjening av dine kunder

Enten du er i bank, forsikring, utlån eller investeringer hjelper SuperOffice CRM deg med et oversiktlig bilde over kundeporteføljen, automatisering av manuelle prosesser, etterleve personvern og juridiske restriksjoner.

Mann viser tall på et diagram

Tusenvis av fornøyde kunder

kredinor2x
pareto-logo_psec_300dpi_transparent2x
dnb_black
crm-lsning-for-salg-markedsfring-og-kundeservice-9
payex2x

SuperOffice for Bank & Finans

  • Icon

    Kundeoversikt

    Et samlet og oversiktlig bilde av all nøkkelinformasjon om kundene dine på ett sted – enten det er kundeinformasjon, e-post korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter, salg eller møtenotater. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få full oversikt over kundene deres.

  • Icon

    GDPR og compliance

    Det å etterleve personvernloven (GDPR) , dokumentasjonskrav og innsyn er lovpålagt. Ved bruk av gode rutiner, guider og beste praktiser som understøttes av CRM systemet vil din bedrift etterleve disse kravene og samtidig effektivisere daglige rutiner.

  • Icon

    Utsendelser

    Det å kommunisere selektivt med til dels veldig ulike kundegrupper basert på finansielle tilbud/produkter gjør behovet detaljert segmentering og et markedsføringsverktøy stort. Kommuniser målrettet mot porteføljen din. Sammensatte rapporter gir deg god innsikt på resultatet av utsendelsen.

  • Icon

    Salgstyring

    Klassifisering av kundene og potensielle kunder gjør at alle selgerne vet hvem de skal prioritere basert på størrelse, potensialet , produkter eller omsetning. Sorter på hvilke møter som er verdiskapene og ikke. Få nøyaktig prognose og pipeline management ved bruk av tilbud og salgmuligheter.

  • Icon

    Nøkkeltall og KPI

    Gjennom sterke visuelle analyser av bedriftens data er det enklere og raskere å fatte gode beslutninger. Disse må sees opp mot deres nøkkeltall. Ofte handler dette om gjennomsnittsalg, konkurrentanalyse, tilbud sendt eller caser tapt/vunnet.

  • Icon

    Avtalehåndtering

    Opprett alle dine avtaler rett fra SuperOffice og gjør det enkelt for mottakere å signere disse digitalt. Effektiviser salgsprosessen og kort ned beslutningstiden. Ha kontroll på alle spesial og rammeavtaler og når disse utløper for å jobbe enda mer proaktivt mot eksisterende kunder.

Kjøpsguide til CRM CRM-løsninger

En investering i en CRM-løsning vil hjelpe deg å bygge og styrke dine relasjoner med nye og eksisterende kunder. Finn ut hvordan du velger den rette CRM-løsningen i vår kjøpsguide.

Gratis demo

CRM handler om å profesjonalisere prosesser, sikre samhandling i team og gjøre hverdagen enklere for brukerne.

For å lykkes med CRM må man definere gode arbeidsprosesser og få bistand til å implementere SuperOffice i henhold til disse.

Dette får du med SuperOffice CRM:

  • Sømløs integrasjon med Office 365 og G-suite
  • Tilgang fra alle flater - desktop, mobil, nettbrett
  • Ubegrenset antall kontakter, e-post kampanjer og support saker
  • Betal kun for den delen av systemet du bruker

For best mulig utbytte av systemet anbefaler vi SuperOffice for bedrifter med et potensiale for 10 brukere eller fler. Fyll ut skjemaet: