• Opptatt av globale verdier

    Det tok ikke lang tid før vi ble oppslukt i nye diskusjoner rundt lunsjbordet. Globale temaer, sosiale-, politiske-, helse – og miljøutfordringer var temaer som flere av oss engasjerte seg i. Ledelsen ville undersøke trender og initiativer. Og ikke minst ville vi spørre våre ansatte hvilken sak som betydde mest for dem.

  • Det som virkelig betyr noe

    I SuperOffice har vi alltid vært opptatt av å finne ut hvordan vi kan gjøre livet enklere på jobb. Med tiden ville vi også finne noe som kunne forenkle livet for andre mennesker – helt andre steder. Derfor bestemte våre aksjonærer, ledelse og ansatte at vi ville støtte lokale organisasjoner som gjør en innsats for mennesker i utfordrende situasjoner.

  • Resultatet er vårt initiativ "Do stuff that matters"

    Vår CRM-løsning hjelper organisasjoner med profesjonalitet, struktur og effektivitet. Kort oppsummert, vi bidrar til at de opplever suksess i det de gjør. Sannheten er at non-profit organisasjoner som forsøker å hjelpe andre ofte har begrenset med ressurser, likevel har de behov som en hvilken som helst annen bedrift: De må automatisere og digitalisere sine arbeidsoppgaver, og jobbe smartere. Det var med dette i tankene at vårt initiativ "Do stuff that matters" ble til.

  • Dette betyr initiativet

    "Do stuff that matters" gir fri bruk av vår skyløsning - SuperOffice CRM Online - til én organisasjon på opptil 30 brukere i en periode på 3 år. Tilbudet inkluderer 5 dager gratis konsulentbistand, utført av våre konsulenter som hjelper organisasjonen med å komme i gang. Hvert år gir vi tilbudet til én ny bedrift i hvert land vi har kontor. I SuperOffice er vi stolte av å forenkle det som er viktig, målet vårt er å utgjøre en forskjell ved å skape en mer effektiv og strukturert arbeidsprosess for en non-profit/ikke-politisk organisasjon. For å søke, send oss en e-post til info@superoffice.no med bedriftens navn, kontaktinformasjon og et sammendrag av hva som er deres behov.