Hater selgere CRM?

Les mer
  • Opptatt av globale verdier

    Det tok ikke lang tid før vi ble oppslukt i nye diskusjoner rundt lunsjbordet. Globale temaer, sosiale-, politiske-, helse – og miljøutfordringer var temaer som flere av oss engasjerte seg i. Ledelsen ville undersøke trender og initiativer. Og ikke minst ville vi spørre våre ansatte hvilken sak som var den viktigste for dem.

  • Det som virkelig betyr noe

    I SuperOffice har vi alltid vært opptatt av å finne ut hvordan vi kan gjøre livet enklere på jobb. Med tiden ville vi også finne noe som kunne forenkle livet for andre mennesker – helt andre steder. Det var på dette tidspunktet at våre aksjonærer oppdaget en fantastisk mulighet! Men før vi kunne gjøre noe som helst, måtte vi sette oss inn i et komplisert problem; Hvert år dør mer enn 4,3 millioner mennesker av innendørs forurensning. I Afrika alene dør mer enn 600 000 mennesker av lungesykdom, forårsaket av svevestøv fra ved og kull under matlaging. Entreprenør og SuperOffice-grunnlegger Une Amundsen, engasjerte seg i utfordringen på samme måte som han alltid har gjort – ved å forenkle de tingene som virkelig betyr noe.

  • Resultatet er Safi e-cooker

    Safi International har utviklet, laget, solgt og distribuert Safi e-cooker, med stor satsning i Øst-Afrika. Safi e-cooker er en helt ny type kokeovn, som benytter bioetanol som brennkilde. Bioetanol er et drivstoff som verken etterlater seg sot eller røyk. Det er rent, trygt og rimelig, og Safi er allerede i ferd med å endre tusenvis av liv hver eneste dag. Hos Safi International kan de stolt fortelle at de har funnet en enkel løsning på et vanskelig og sammensatt problem. Hos SuperOffice er vi stolte av å kunne forenkle det som betyr noe.