FINN DEN OPTIMALE CRM-LØSNINGEN FOR BEDRIFTEN DIN
SuperOffice er et skybasert og profesjonelt CRM-system. Det har flere sett med funksjoner, som hver for seg er laget for å støtte prosessene innen salg, markedsføring og service i bedriften din. Velg det du trenger for å nå omsetningsmålene dine, og velg en eller flere brukerplaner for brukerne i bedriften din. Når du abonnerer på mer enn én brukerplan får alle brukerne tilgang til data og funksjonalitet som gir dere et 360-graders bilde av alle kundene deres.
Sales
For selgeren
- Bedre kontroll på pipeline
- Enklere prioritering av salgsaktiviteter
- Økt produktivitet
- Enklere å finne nye salgsmuligheter
- Flere salgsavtaler
Fra NOK 527
Per bruker/måned
Service
For deg som jobber med kundehenvendelser
- Håndtering av alle innkommende henvendelser
- Bedre og raskere respons
- Spar tid med automatisering
- Få innsikt i hvordan forbedre servicen
- Legg til kanaler og selvbetjent service
Fra NOK 422
Per bruker/måned
Marketing
For den profesjonelle marketingmedarbeideren
- Send effektive kampanjer i stor skala
- Samle flere leads
- Lag målrettede lister for utsendelser
- Følg GDPR-reglene
- Mål og tilpass kampanjene
Fra NOK 2.635
Per site/måned
Kombinerte planer
For deg som trenger alt
- Få fullt utbytte av et CRM-system med 3-i-1
- Kombiner planer for å lage den optimale løsningen for bedriften din
Ta kontakt for skreddersydde pristilbud.
LA OSS LEGGE EN PLAN SAMMEN
Hver enkelt bedrift har unike behov. La oss finne en løsning som fungerer for teamene dine og passer til hvordan dere jobber. SuperOffice CRM har fleksible valgmuligheter og kombinasjoner som passer til spesifikke behov. Løsningen passer ideelt for bedrifter med 10 eller flere ansatte, og som trenger profesjonelle verktøy for å skape vekst.

Spørsmål og svar
SuperOffice CRM har fleksible valgmuligheter og kombinasjoner som passer til spesifikke behov.
Du kan velge mellom forskjellige fakturaintervall: Hver måned, hver 3. måned, hver 6. måned eller årlig. Prisene oppgitt på nettsiden er basert på årlig fakturering.
Den første kontrakten er på 12 måneder. Etter de første 12 månedene fornyes kontrakten automatisk i takt med valgt fakturaintervall.
Ja, du kan legge til brukerplaner for flere personer, redusere eller endre brukerplaner når som helst ved å kontakte oss.
Abonnementsprisen inkluderer web-support gjennom vårt online supportsenter. Etter at du har registrert forespørselen din, får du den supporten du trenger gjennom utveksling av e-post. Vi tilbyr også Premium support, som gir deg normal support og i tillegg garantert responstid, høyere prioritet, utvidede åpningstider, personlig oppfølging etter kritiske hendelser og kvartalsrapporter om responstider. Ytterligere abonnementsavgifter påløper hvis du ønsker å bruke Premium support tilbudet vårt.
Vi tilbyr mange ressurser som hjelper deg i gang med SuperOffice CRM. Du får tilgang til mye online-ressurser i vårt community. Hvis du ønsker klasseromsundervisning eller privat opplæring, kan du kontakte oss om det.
SuperOffice har datterselskaper i Norge, Sverige, Danmark, Storbritannia, Benelux, Tyskland og Sveits.