Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

SuperOffice CRM brukerplaner

Alle selskapers behov er unike, og vi jobber gjerne sammen med deg for å finne en løsning. Siden SuperOffice CRM er laget for team, anbefaler vi at selskaper starter med minst 10 brukerlisenser. Hvis du har spørsmål angående priser, kan du kontakte oss.

Standard CRM

Inkludert i alle brukerplaner

Standard CRM er inkludert i alle SuperOffice-brukerplaner, slik at du kan koble salgs-, markedsførings- og kundeserviceaktiviteter til én enkelt kundeprofil.
  • Kontakter
  • Kalender
  • E-post
  • Mobile CRM
  • Segmentering
  • Rapporter

Marketing

For den profesjonelle marketingmedarbeideren

  • Kampanjestyring
  • Kampanjesporing
  • E-postmaler
+ Inkluderer STANDARD funksjoner

NOK 515

Per bruker/måned

Sales

For selgeren

  • Prognoseverktøy
  • Salgstrakt
  • Prospectstyring
  • Tilbudshåndtering
+ Inkluderer STANDARD funksjoner

NOK 515

Per bruker/måned

Service

For deg som jobber med kundehenvendelser

  • Sakshåndtering
  • Prioritering
  • Eskalering
  • FAQ
+ Inkluderer STANDARD funksjoner

NOK 515

Per bruker/måned

Populær

Complete CRM

For deg som trenger alt

  • MARKETING, SALES og SERVICE kjernefunksjoner
+ Inkluderer STANDARD funksjoner

NOK 620

Per bruker/måned

Ikke fått svar på det du lurer på?

Vi er alltid glade for å hjelpe, gi tilbakemelding eller råd til dine forretningsbehov, ring oss gjerne på +47 23 35 40 00.

Spørsmål og svar

GJØR EN FORSKJELL

Thrive er et helt nytt konsept fra SuperOffice. Målet vårt er ganske enkelt – å hjelpe deg å vokse. Som medlem av Thrive får du tilgang til dagens trender, strategier og unikt innhold.