Abonner på Thrive- en serie med innhold skapt for at du skal få mer omsetning ut av relasjonene dine

FINN DEN OPTIMALE CRM-LØSNINGEN FOR BEDRIFTEN DIN

SuperOffice er et skybasert og profesjonelt CRM-system. Det har flere sett med funksjoner, som hver for seg er laget for å støtte prosessene innen salg, markedsføring og service i bedriften din. Velg det du trenger for å nå omsetningsmålene dine, og velg en eller flere brukerplaner for brukerne i bedriften din. Når du abonnerer på mer enn én brukerplan får alle brukerne tilgang til data og funksjonalitet som gir dere et 360-graders bilde av alle kundene deres.

Sales

For selgeren

  • Bedre kontroll på pipeline
  • Enklere prioritering av salgsaktiviteter
  • Økt produktivitet
  • Enklere å finne nye salgsmuligheter
  • Flere salgsavtaler

Fra NOK 500

Per bruker/måned

Service

For deg som jobber med kundehenvendelser

  • Håndtering av alle innkommende henvendelser
  • Bedre og raskere respons
  • Spar tid med automatisering
  • Få innsikt i hvordan forbedre servicen
  • Legg til kanaler og selvbetjent service

Fra NOK 400

Per bruker/måned

Marketing

For den profesjonelle marketingmedarbeideren

  • Send effektive kampanjer i stor skala
  • Samle flere leads
  • Lag målrettede lister for utsendelser
  • Følg GDPR-reglene
  • Mål og tilpass kampanjene

Fra NOK 2.500

Per site/måned

Kombinerte planer

For deg som trenger alt

  • Få fullt utbytte av et CRM-system med 3-i-1
  • Kombiner planer for å lage den optimale løsningen for bedriften din

Ta kontakt for skreddersydde pristilbud.

LA OSS LEGGE EN PLAN SAMMEN

Hver enkelt bedrift har unike behov. La oss finne en løsning som fungerer for teamene dine og passer til hvordan dere jobber. SuperOffice CRM har fleksible valgmuligheter og kombinasjoner som passer til spesifikke behov. Løsningen passer ideelt for bedrifter med 10 eller flere ansatte, og som trenger profesjonelle verktøy for å skape vekst.

Spørsmål og svar