Abonner på Thrive- en serie med innhold skapt for at du skal få mer omsetning ut av relasjonene dine

Vil du forbedre deres kundekommunikasjon? Det vil vi også

Med SuperOffice CRM får du mest ut av markedsføringen din.

MARKEDSFØRINGS-VERKTØY FOR BEDRIFTER i VEKST

Vi mener at hver gang du har kontakt med en kunde, så er det er en mulighet du kan bruke. SuperOffice Marketing er laget for at markedsavdelingen din skal kunne sende den riktige beskjeden til rett tid. Du får verktøyene du trenger for å automatisere kommunikasjonen, gjøre den personlig for målgruppene dine og starte meningsfulle samtaler som skaper omsetning ut av kunderelasjonene dine.

FÅ NOE UT AV HVERT KONTAKTPUNKT

Med SuperOffice Marketing kan markedsavdelingene dine gjøre det de kan best: å lage meningsfull kommunikasjon som skaper lønnsomme kunderelasjoner. Det handler om å gjøre hvert eneste kontaktpunkt om til omsetning, ved å optimalisere kjerneprosessene og gjøre kommunikasjonen personlig, både med eksisterende og mulige kunder.

JOBB SMARTERE MED SUPEROFFICE MARKETING

  • Icon

    Kampanjeverktøy

    Få verktøyene som gjør at du kan sende kampanjer i stor skala, med gode resultater.

  • Icon

    Samle leads

    Gjør det enklere å samle leads med høy kvalitet, gjennom webskjemaer og målrettede e-postkampanjer.

  • Icon

    Lister for utsendelse

    Mulighet for å bygge segmenterte lister, basert på forskjellige kundedata.

  • Icon

    Resultat-analyse

    Verktøy for måling og analyse av resultater av markedskampanjer.

  • Icon

    Etterlevelse av GDPR

    Det er enkelt å følge GDPR-reglene, lagre samtykker og automatisk legge de til CRM-databasen.

  • Icon

    Automatisering

    Muligheter for å automatisere utsendelser av kampanjer i større skala.

Se mer av SuperOffice Marketing

FÅ BEDRE RESULTATER

Vil du finne ut mer om markedsføringsverktøyene i SuperOffice CRM?

  • Send kampanjer i stor skala, som gir resultater
  • Start personlige samtaler
  • Automatiser neste skritt
  • Vær personlig – med mange
  • Dataanalyse som betaler seg
  • Del resultatene og bli bedre
Illustrasjon av SuperOffice KPI dashboard

DELT FUNKSJONALITET

Alle som bruker SuperOffice CRM, deler noen felles funksjoner. Disse delte funksjonene gjør det enklere å organisere kontaktinformasjonen og samle alle dataene på ett sted. Dere kan enkelt administrere oppgaver, dokumenter og e-poster eller følge opp kundene. Rett og slett bygge sterke relasjoner til bedriftens kunder.

Innføringen av GDPR var utgangspunktet for at vi tok kontakt med SuperOffice. Men vi fikk så mye mer!

Eli Anne Glomseth Hole   KS Agenda

bedre markedsførings-resultater?

Avtal gratis demo i dag. Vi har over 30 års erfaring med å hjelpe bedrifter å optimalisere markedsflyten og få mest ut av CRM-systemet.

Bilde av mann med headset som jobber foran pc

Vil du vite hemmelighetene som øker effekten av markedsføringen?

Registrer deg for Thrive fra SuperOffice og få spesiallaget innhold i innboksen din. Det hjelper deg å forbedre markedsføringsprosessene dine og få mer omsetning ut av relasjonene dine.