Hold kundene dine fornøyd

Det er mest sannsynlig at misfornøyde kunder forlater deg når det er tøffe tider. Bruk SuperOffice CRM for å sikre deres lojalitet ved å sørge for at de har langsiktig suksess med deg.

 

Elsket av tusenvis av andre europeiske selskaper som deres

hamburg-airport_logo_bw
leca_bw_logo
knauber-holding_bw_logo
panasonic_bw_logo
asseco_bw_logo
xxl
atea_logo
logo_luxaflex_black
assa-abloy_logo_bw
asko_black

Interaktiv demo

La oss ta en rask omvising!

Samkjør salgs-, markedsførings- og serviceteamene dine for å levere gode kundeopplevelser med SuperOffice CRM.

Trinn 1

Gi enestående kundeservice

Trinn 2

La aldri en kunde vente

Trinn 3

Få tilbakemeldingene du trenger for å handle

Trinn 4

Overvåk og mål kundetilfredshet

Trinn 5

Ikke bare ta vårt ord for det...

“Siden vi introduserte kundesenteret, har vi nesten ikke mottatt noen klager i det hele tatt. Dette er en stor forskjell sammenlignet med før.”

Åsa Rådbo, Service Center Manager, Vitec

Ved å bruke SuperOffice CRM, ble Vitecs gjennomsnittlige saksbehandlingstid drastisk redusert fra 3-4 dager til kun 1 dag.

Trinn 6

Gi enestående kundeservice – fra hvor som helst.

Høyt presterende serviceteam har større sannsynlighet for å ha mobilapper som gjør det mulig for dem å håndtere saker, koble seg til andre agenter eller få tilgang til kundeinformasjon mens de er i felten.*

*Salesforce Rapport: Revolutionizing Customer Service in Manufacturing (Source)

Trinn 7

Koble til verktøyene du allerede bruker

  • Icon

    SuperOffice for Slack

    Få varsler for prosjekter, salg og saker. Oppdateringer i sanntid via Slack-kanal. Feire salg umiddelbart når det er markert som solgt.

  • Icon

    SuperOffice for Trello

    Spor Trello-oppgaver koblet til SuperOffice, overvåk prosjekter med Kanban-stil, få tilgang til synkroniserte salgsdetaljer i sanntid.

  • Icon

    Visma Business Sync

    Synkroniser SuperOffice CRM-kontakter med Visma Business-lister, opprett nye kontakter og få direkte tilgang til transaksjonsdata fra Visma Business.

  • Icon

    Microsoft Dynamics NAV Sync

    Synkroniser kundedata, vis nøkkelfinansielle detaljer (fakturaer eller utestående ordrer) i SuperOffice CRM.

  • Icon

    Zapier Integrasjoner

    Koble SuperOffice CRM til over 1,000 apper. Automatiser arbeidsflyter med ferdiglagde Zapier-maler. Utløs umiddelbare oppdateringer for kontakter, prosjekter og dokumenter.

  • Icon

    SharePoint Dokumenter

    Opprett, del, lagre og samarbeid om dokumenter i sanntid. Få tilgang til eldre versjoner direkte fra skyen.

Trinn 8

Sjekk ut hvorfor brukerne elsker oss

Trinn 9

Få svar på dine spørsmål

Siste steg: Opplev det selv

Du har kommet så langt. Kjenner du behovet for en CRM-transformasjon? Se selv hvordan du kan holde kundene dine lojale og fornøyde med SuperOffice ved å snakke med en av våre rådgivere i dag.

I en 1:1 videomøte vil vi sammen dekke:

  • Dine unike vekststrategier og forretningsmål
  • Introduksjon til SuperOffice CRM-pakken
  • Neste steg i din CRM-reise