Change 2025 - Suksessen er tilbake 18. september! Inspirasjonsevent om kunderelasjoner og innovasjon.  Les mer og meld deg på

Change 2025 er tilbake 18.september! Inspirasjonsevent i Oslo. 

Kundeservice som ditt konkurransefortrinn

I dette opptaket: 

presenterer vi hvorfor det er viktig å ha en CRM strategi og de vanligste utfordringene bedrifter sliter med. Hva må til for å lykkes med god kundeservice?  Hvordan kan dine kunder hjelpe seg selv og hvordan kan ansatte settes i stand til å yte super service?

Presentert av adm.dir. i SuperOffice Norge, Camilla Heidenreich Bommen og Produktdirektør i SuperOffice Norge , Jan Andersen.  De har begge  mange års erfaring med å hjelpe bedrifter til å finne, vinne og beholde sine kunder. 

Agenda:

  • Kundeservicerapport B2B Europa
  • Hvorfor bør du ha CRM strategi?
  • Hvordan bygger en unik kundeservice som bedriften kan utnytte som et konkurransefortrinn