Change 2025 - Suksessen er tilbake 18. september! Inspirasjonsevent om kunderelasjoner og innovasjon.  Les mer om meld deg på

Change 2025 er tilbake 18.september! Inspirasjonsevent i Oslo. 

Bruk kundedata i CRM og AI for å ta smarte beslutninger

I dette opptaket

gir vi deg en unik mulighet til å dykke ned i verden av CRM og AI. Vårt mål er å gi deg innsikt i hvordan du håndterer kundedata og hvordan dette kan forbedre din tilnærming til kundereisen, samtidig som du øker kundelojaliteten.

Produktdirektør Jan Andersen og Konsulentdirektør Øivind Urdal viser deg mulighetene i SuperOffice CRM og går gjennom hvordan du kan optimalisere dine kundedata for å ta strategiske beslutninger som styrker kundeengasjementet og øker lojaliteten

Agenda:

  • CRM-strategi og kundedata
    Få innsikt i viktigheten av en effektiv CRM-strategi og hvordan du kan maksimere verdien av dine kundedata.
  • Hvordan kan du utnytte god data og AI for å ta viktige beslutninger?
    Oppdag hvordan du kan utnytte god data og kunstig intelligens for å ta strategiske beslutninger.
  • Slik får du lojale kunder med SuperOffice CRM
    Vi viser konkrete metoder og automatiserte prosesser i SuperOffice CRM som vil hjelpe deg med å opprettholde og styrke kundelojaliteten.