Abonner på Thrive- en serie med innhold skapt for at du skal få mer omsetning ut av relasjonene dine

2018 Kundeservice Benchmark Rapport

Få mer lojale og fornøyde kunder!

De fleste selskaper vet at det er nødvendig å tilby kundeservice i toppklasse. Undersøkelser viser derimot at 80 % av selskapene tror de leverer strålende kundeservice, men bare 8 % av kundene opplever at de får strålende kundeservice.

Vi ønsket å finne ut mer om disse tallene stemmer, og ved å gjennomføre vår egen undersøkelse har vi analysert kundeservicekvaliteten hos 1000 selskaper over hele verden, hos både store og små bedrifter.

I denne rapporten kan du lese mer om:

  • Hvordan selskapene jobber med kundeservice sammenlignet med hverandre
  • Hvordan selskapene håndterer og svarer på kundehenvendelser
  • 7 beste praksiser fra selskapene som er «best i klassen»

Last ned: Kundeservice Benchmark Rapport