Nyhet! Marketing automation i SuperOffice CRM.
Les mer 👉 her! 

Marketing automation i SuperOffice CRM!

FUNKSJONER I SUPEROFFICE SALES

SuperOffice Sales er laget for at selgere skal nå sine omsetningsmål og bygge sterke og lønnsomme kunderelasjoner. Løsningen tar seg av rutineoppgavene, standardiserer prosessene og sørger for umiddelbar tilgang til all kundeinformasjon på ett sted. Da får selgerne det de trenger for å ta informerte beslutninger og skape mer omsetning.

VERKTØY FOR PIPELINE OG PROGNOSER

Med SuperOffice Sales kan du følge med på hver salgsmulighet i din pipeline, og så handle riktig til rett tid. Du kan overvåke progresjonen i avtaleforhandlinger, lage presise prognoser og forbedre resultatene.

STYRING AV SALGSPROSESSEN

Den innebygde salgsguiden gjør det enkelt å lage og utvikle en definert salgsprosess i bedriften din, basert på beste praksis. Da vet du alltid hva du skal gjøre i neste steg, og du går aldri glipp av muligheten til å lande en avtale.

ACCOUNT MANAGEMENT

Nå kan du effektivt håndtere alle relasjonene til prospekter og kunder på ett sted. Det gir deg bedre kontroll på salget, siden du kan få full oversikt over alle samtaler, dokumenter, aktiviteter, møter, muligheter og milepæler som er nådd.

HÅNDTERING AV INTERESSENTER

Salgsprosesser involverer ofte mange beslutningstakere. Med SuperOffice Sales kan du samle informasjon om de forskjellige interessentene du trenger å kommunisere med. Du får også oversikt over hvilken informasjon de trenger, og når du bør gå i dialog med dem.

SALGSANALYSE OG INNSIKT

Overvåk salgsaktiviteter og få nyttig sanntidsinnblikk i kundene og salgsaktivitetene gjennom varsler og nyttige visualiseringer, ved hjelp av SuperOffice SAINT.

SALGSSEKRETÆR

Den innebygde salgssekretæren hjelper selgerne i bedriften din med skreddersydde to-do-lister og automatiske varslinger. På den måten er alle teammedlemmene oppdatert om alle planlagte salgsaktiviteter og dokumentasjonen de trenger å støtte seg på. Slik at de kan bruke mest tid på å utvikle lønnsomme kunderelasjoner.

TILBUDShåndtering

Hvis du raskt vil lande et salg, må du være raskt ute med å sende tilbud. Med SuperOffice Sales er det utrolig enkelt å opprette tilbud, håndtere versjoner, få aksept og legge inn ordre med et tastetrykk.

LAGET FOR MOBIL

SuperOffice Sales er tilpasset mobile enheter. Du kan enkelt administrere dine egne og teamets avtaler, sjekke detaljer om kunden, oppdatere og opprette salgsmøter og få tilgang til alle relevante kundedata.  Alt i sanntid fra alle enheter.

ØK SALGET MED CHAT

Live chat er et uunnværlig verktøy for alle moderne bedrifter, og som gjør det lettere å holde kontakten med kundene. Når du legger til live chat i SuperOffice Sales kan du svare på kundehenvendelser i sanntid. Du kan gå i dialog med potensielle kjøpere mens de er på bedriftens nettside og raskere hjelpe dem å ta en kjøpsbeslutning.

Klar for å øke omsetningen?

Få en gratis konsultasjon om salg nå i dag. Vi har over 30 års erfaring i å bistå bedrifter med å optimalisere salgsprosessene, så de får mest ut av CRM-løsningen.

Vil du vite hemmelighetene som øker salgsproduktiviteten?

Registrer deg for Thrive fra SuperOffice og få spesiallaget innhold i innboksen din. Innhold som hjelper deg å forbedre salgsprosessene og få mer omsetning ut av relasjonene dine.