Vi har satt sammen en pakke av Service-løsningen og web-baserte konsulenttjenester for å hjelpe bedrifter med å ta vare på kundene under COVID-19.

En ny måte å kommunisere med kunder på

Med live chat får du en enda bedre og enklere måte å kommunisere med kunder på, som både er raskere enn e-post og mer effektiv enn telefon. Live chat bidrar til bedre kundeservice og større kundelojalitet, øker salget og gjør at bedriften skiller seg ut i mengden. Det er et «må-ha»-verktøy for alle typer virksomheter.

Økt salg

Undersøkelser viser at folk er mer tilbøyelige til å kjøpe produkter fra bedrifter som tilbyr chat på sine nettsider. Installer chatmodulen på nettstedet ditt, og kommuniser enkelt med potensielle og eksisterende kunder når de er innom. Svar raskt på spørsmål, fang opp nye salgsmuligheter, hjelp kundene i riktig retning og gi dem produktrådgivning.

Kundeservice i sanntid

Hvorfor skal kunder vente på svar på e-post når du kan tilby hjelp med en gang? Med live chat kan du umiddelbart identifisere problemer eller be om utfyllende informasjon, slik at ingen tid kastes bort. Du kan også linke til nyttig hjelpeinnhold direkte i chatvinduet, slik at kunden slipper å lete etter informasjonen selv.

Fornøyde kunder med live chat

Siden SuperOffice Chat er helt integrert med CRM-programvaren, trenger ikke den som chatter å gjenta seg selv. All kommunikasjon, enten via webskjema, e-post, telefon eller chat, oppbevares på ett sentralt sted og er tilgjengelig for alle i selskapet. Dette gjør at alle medarbeiderne har et best mulig utgangspunkt for å hjelpe.

TILPASS DIN LIVE CHAT

Legg til bildet, velg hvordan, hvor og når chat-widgeten skal vises for besøkende på nettsiden ditt. Lag så mange chat-kanaler som du trenger, og enkelt innlemme chat-widget på dine foretrukne nettstedsider.

 

Mer personlig live chat