En ny måte å kommunisere med kunder på
Med live chat får du en enda bedre og enklere måte å kommunisere med kunder på, som både er raskere enn e-post og mer effektiv enn telefon. Live chat bidrar til bedre kundeservice og større kundelojalitet, øker salget og gjør at bedriften skiller seg ut i mengden. Det er et «må-ha»-verktøy for alle typer virksomheter.
Økt salg
Undersøkelser viser at folk er mer tilbøyelige til å kjøpe produkter fra bedrifter som tilbyr chat på sine nettsider. Installer chatmodulen på nettstedet ditt, og kommuniser enkelt med potensielle og eksisterende kunder når de er innom. Svar raskt på spørsmål, fang opp nye salgsmuligheter, hjelp kundene i riktig retning og gi dem produktrådgivning.

Kundeservice i sanntid
Hvorfor skal kunder vente på svar på e-post når du kan tilby hjelp med en gang? Med live chat kan du umiddelbart identifisere problemer eller be om utfyllende informasjon, slik at ingen tid kastes bort. Du kan også linke til nyttig hjelpeinnhold direkte i chatvinduet, slik at kunden slipper å lete etter informasjonen selv.
Fornøyde kunder med live chat
Siden SuperOffice Chat er helt integrert med CRM-programvaren, trenger ikke den som chatter å gjenta seg selv. All kommunikasjon, enten via webskjema, e-post, telefon eller chat, oppbevares på ett sentralt sted og er tilgjengelig for alle i selskapet. Dette gjør at alle medarbeiderne har et best mulig utgangspunkt for å hjelpe.

TILPASS DIN LIVE CHAT
Legg til bildet, velg hvordan, hvor og når chat-widgeten skal vises for besøkende på nettsiden ditt. Lag så mange chat-kanaler som du trenger, og enkelt innlemme chat-widget på dine foretrukne nettstedsider.

Mer personlig live chat
Varsler hjelper deg å svare innen rimelig tid og holde styr på alle chatsamtalene. Bli varslet ved nye chatmeldinger eller hvis noen har ventet for lenge på svar.
Du kan konfigurere systemet slik at det gir øyeblikkelige svar på de vanligste spørsmålene fra kunnskapsbasen din (FAQ). Svaret er basert på innholdet i chat-henvendelsen.
Spør om kontaktopplysninger før du innleder en chatsamtale. Hvis personen allerede er i CRM-databasen, kan du enkelt hente frem all tidligere informasjon, slik at det blir enklere å hjelpe vedkommende. Etter chatsamtalen er det mulig å få en utskrift av chatten sendt til sin e-postadresse.
Med offline-funksjonalitet på nettstedet ditt kan besøkende sende inn spørsmål når ingen chat-agenter er til stede, og motta svar via e-post så snart teamet ditt er tilgjengelig igjen.
Lag maler for de vanligste spørsmålene, slik at teamet ditt kan levere enda raskere svar.
Hold oversikt over antall chatøkter og produktiviteten til chat-agentene, og bruk analyser for å forutse hvilke ressurser du trenger for å dekke chatbehovene og øke tilfredsheten.
Bli inspirert til mer vekst med CRM
Når du registrerer deg på Thrive with SuperOffice får du nytt innhold som gir deg masse praktisk innsikt. La oss sammen skape vekst og forvandle relasjoner om til omsetning.