Hva er GDPR, og hva betyr det for din bedrift?

Les artikkel

En ny måte å kommunisere med kunder på

Med live chat får du en enda bedre og enklere måte å kommunisere med kunder på, som både er raskere enn e-post og mer effektiv enn telefon. Live chat bidrar til bedre kundeservice og større kundelojalitet, øker salget og gjør at bedriften skiller seg ut i mengden. Det er et «må-ha»-verktøy for alle typer virksomheter.

SuperOffice Chat

Økt salg

Undersøkelser viser at folk er mer tilbøyelige til å kjøpe produkter fra bedrifter som tilbyr chat på sine nettsider. Installer chatmodulen på nettstedet ditt, og kommuniser enkelt med potensielle og eksisterende kunder når de er innom. Svar raskt på spørsmål, fang opp nye salgsmuligheter, hjelp kundene i riktig retning og gi dem produktrådgivning.

Løs problemer raskere

Kundeservice i sanntid

Hvorfor skal kunder vente på svar på e-post når du kan tilby hjelp med en gang? Med live chat kan du umiddelbart identifisere problemer eller be om utfyllende informasjon, slik at ingen tid kastes bort. Du kan også linke til nyttig hjelpeinnhold direkte i chatvinduet, slik at kunden slipper å lete etter informasjonen selv.

100% integrert med SuperOffice CRM

Fornøyde kunder med live chat

Siden SuperOffice Chat er helt integrert med CRM-programvaren, trenger ikke den som chatter å gjenta seg selv. All kommunikasjon, enten via webskjema, e-post, telefon eller chat, oppbevares på ett sentralt sted og er tilgjengelig for alle i selskapet. Dette gjør at alle medarbeiderne har et best mulig utgangspunkt for å hjelpe.

Andre funksjoner Mer personlig live chat

Legg til bildet ditt, velg hvordan, hvor og når chatmodulen skal vises for besøkende på nettstedet. Opprett så mange chatkanaler du trenger, og bygg chatmodulen enkelt inn på de nettsidene du vil.

  • Varsler

    Varsler hjelper deg å svare innen rimelig tid og holde styr på alle chatsamtalene. Bli varslet ved nye chatmeldinger eller hvis noen har ventet for lenge på svar.
  • Kunnskapsbase med øyeblikkelige svar

    Du kan konfigurere systemet slik at det gir øyeblikkelige svar på de vanligligste spørsmålene fra kunnskapsbasen din (FAQ). Svaret er basert på innholdet i chat-henvendelsen.
  • Skjema før og etter chatsamtalen

    Spør om kontaktopplysninger før du innleder en chatsamtale. Hvis personen allerede er i CRM-databasen, kan du enkelt hente frem all tidligere informasjon, slik at det blir enklere å hjelpe vedkommende. Etter chatsamtalen er det mulig å få en utskrift av chatten sendt til sin e-postadresse.
  • Offline-skjema

    Med offline-funksjonalitet på nettstedet ditt kan besøkende sende inn spørsmål når ingen chat-agenter er til stede, og motta svar via e-post så snart teamet ditt er tilgjengelig igjen.
  • Maler

    Lag maler for de vanligste spørsmålene, slik at teamet ditt kan levere enda raskere svar.
  • Dashbord

    Hold oversikt over antall chatøkter og produktiviteten til chat-agentene, og bruk analyser for å forutse hvilke ressurser du trenger for å dekke chatbehovene og øke tilfredsheten.

Start din 30 dagers GRATIS prøveperiode i dag