Abonner på Thrive- en serie med innhold skapt for at du skal få mer omsetning ut av relasjonene dine

Avslutt salgene dine raskere med digital signatur

Salget er ikke gjennomført før kontrakten er signert og det er noe alle innen salg smertelig erfarer. Avtalen skal sendes pr mail, mottaker skal skrive den ut, lese igjennom og som regel be om noen endringer før den endelige avtalen kan sendes på nytt. Den skal da på nytt skrives ut, gjennomleses, signeres, scannes og sendes tilbake til avsender. Dette er en prosess som øker den totale innsalgstiden da beslutningstaker må sette av tid til denne siste fasen i innsalget. Hvordan kan du redusere beslutningstiden til kunden og samtidig bli mer effektiv i kommunikasjonen din fra første kontakt til vunnet avtale? I dette webinaret viser vi deg hvordan du kan redusere salgstiden, øke kundeopplevelsen og forbedre tilbudskvaliteten ved å benytte digital signering og samtidig få kontraktene automatisk arkivert direkte i SuperOffice CRM.

Dato

25.08.2021   09.00

Pris

Gratis

Målgruppe

Dette webinaret passer for alle som bruker og vil lære mer om SuperOffice CRM. Presentasjonen fokuserer på funksjoner med beste praksis og produktdemo er mer detaljert.

Praktisk informasjon

Webinaret varer i ca 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.

Agenda:

  • Hva er digital signatur
  • Forskjellige signeringsmetoder
  • Forbedret håndtering av dokumenter i CRM
  • Avslutt salgene raskere med digital signatur apps
  • Hvordan komme i gang

Webinaret holdes på engelsk med norsk undertekst.


Påmelding

Meld deg på her >>