Hater selgere CRM?

Les mer

Bedre kundeservice betyr flere smilende kunder

Når du er tydelig på at kundene dine er viktige og at du virkelig bryr deg, vil du belønnes med flere smil. SuperOffice hjelper deg å holde oversikt og svare på alle henvendelser så snart de kommer inn. Slik løser du kundenes problemer raskt, uansett om henvendelsen kommer via telefon, e-post, webskjemaer eller sosiale medier.

Referansenummer

Raskt svar gir flere smil

SuperOffice effektiviserer håndteringen av kundehenvendelsene dine. Hver henvendelse blir automatisk tildelt et unikt referansenummer, og all relatert kommunikasjon spores med dette nummeret. Med et raskt søk på referansenummer, kundeservice, kontaktperson, status, periode, eller kategori, får du den informasjonen du er på jakt etter.

Felles database

All dialog på ett sted

Alle kundehenvendelser, uansett hvor de er sendt, blir fanget og organisert sentralt i din CRM database. Alle i selskapet har umiddelbar tilgang til informasjonen og vil være i stand til å sjekke statusen til en kunde før de tar kontakt.

Automatisk ruting og eskalering

Den raskeste veien til det rette svaret

Ved å sette opp flere e-postkontoer eller søkeordfiltre, vil alle forespørsler automatisk bli tildelt rett kategori og riktig person. Dersom en forespørsel har vært ubesvart etter en viss tid, vil systemet automatisk eskalere den.

Dashbord og rapportering

Hvor mange kunder har du fått til å smile idag?

Skaff deg innsikt i hvordan du kan forbedre det du leverer til kundene dine. Vårt ”out-of-the-box” dashbord vil hjelpe deg å forstå hva de sliter med, og hva du trenger å ha fokus på for å gjøre tjenestene dine enda bedre.

Andre funksjoner SuperOffice CRM for kundeservice

Vi er alltid glade for å kunne hjelpe og vil gjerne svare på eventuelle spørsmål. Ring oss på 23 35 40 00.

  • Kunnskapsbase

    Nå kan du hjelp kundene dine til å hjelpe seg selv. Bygg et bibliotek av FAQ (Frequently Asked Questions) og kundene finner svarene selv.
  • Kundesenter

    Gjennom kundesenteret, kan kundene logge seg inn, se sin egen historikk, stille spørsmål og søke i kunnskapsbasen hele døgnet. Kundesenteret er et frittstående portal som kan integreres i eksisterende nettsted.
  • Administrasjon av mobilservice

    Slik får kundeservice medarbeiderne tilgang til SuperOffice fra mobile enheter, og kan se og svare på kundeforespørsler når de er på farten.
  • Makroer

    Bruk makroer for å automatisere prosesser. Med et enkelt klikk kan du svare en kunde eller flytte en forespørsel til en gitt kategori. Makroer lar servicemedarbeiderne lage egne arbeidsrutiner og arrangementer.
Etter at vi begynte å bruke SuperOffice har vi redusert responstiden med 50% og doblet vår kapasitet!

Start 30 dagers GRATIS prøveperiode av SuperOffice Service i dag