Vi har satt sammen en pakke av Service-løsningen og web-baserte konsulenttjenester for å hjelpe bedrifter med å ta vare på kundene under COVID-19.

Bedre kundeservice betyr flere smilende kunder

Når du er tydelig på at kundene dine er viktige og at du virkelig bryr deg, vil du belønnes med flere smil. SuperOffice hjelper deg å holde oversikt og svare på alle henvendelser så snart de kommer inn. Slik løser du kundenes problemer raskt, uansett om henvendelsen kommer via telefon, e-post, chat, webskjemaer eller sosiale medier.

Raskt svar gir flere smil

SuperOffice effektiviserer håndteringen av kundehenvendelsene dine. Hver henvendelse blir automatisk tildelt et unikt referansenummer, og all relatert kommunikasjon spores med dette nummeret. Med et raskt søk på referansenummer, kundeservice, kontaktperson, status, periode, eller kategori, får du den informasjonen du er på jakt etter.

All dialog på ett sted

Alle kundehenvendelser, uansett hvor de er sendt, blir fanget og organisert sentralt i din CRM database. Alle i selskapet har umiddelbar tilgang til informasjonen og vil være i stand til å sjekke statusen til en kunde før de tar kontakt.

Den raskeste veien til det rette svaret

Ved å sette opp flere e-postkontoer eller søkeordfiltre, vil alle forespørsler automatisk bli tildelt rett kategori og riktig person. Dersom en forespørsel har vært ubesvart etter en viss tid, vil systemet automatisk eskalere den.

Lever mer enn forventet

Rask respons fører til høyere kundetilfredshet. Med SuperOffice Chat kan du kommunisere med mange kunder samtidig og raskt besvare spørsmål, slik at de blir fornøyd. Dette betyr færre saker i kundeservice-køen for deg, og kortere ventetid for kunden. Begge vinner!

Hvor mange kunder har du fått til å smile idag?

Skaff deg innsikt i hvordan du kan forbedre det du leverer til kundene dine. Vårt ”out-of-the-box” dashbord vil hjelpe deg å forstå hva de sliter med, og hva du trenger å ha fokus på for å gjøre tjenestene dine enda bedre.

SuperOffice CRM for kundeservice

Kundereferanse

Vi har firedoblet produktiviteten på kundeservice.

Øyvind Carlsen   Waterlogic