Alt du trenger for å øke salget
Nå er SuperOffice fullpakket med funksjoner som vil hjelpe deg til økt salg. Kraftige salgsfunksjoner gir deg nøyaktige prognoser, administrerer pipeline for salg, og hjelper deg vinne flere salg. Du kan også lage tilbud og legge inn ordre ved et enkelt klikk.
Følg oppskriften for best resultat
Bruk salgsguiden til å utarbeide en definert salgsprosess. Bruk bedriftens beste praksis og skap bedre resultater. Med SuperOffice salgsguide vil hele salgsteamet alltid vite når de skal gjøre hva.

Få full oversikt over salgene
Sørg for at all din innsats bidrar til å nå dine salgsmål. Bruk SuperOffice til å spore alle muligheter i pipeline for salg - fra begynnelse til slutt. Skaff deg bedre resultater gjennom full kontroll på avtaler og nøyaktig informasjon om hva som ligger i pipeline- og prognoser for salg.

Hjelper deg å fokusere på alle de riktige tingene
Salgssekretæren holder deg oppdatert på hvilke salgsaktiviteter har du planlagt i nær fremtid, og hvilke oppgaver har forfalt. Din salgsekretær varsler deg med automatiske varsler og praktiske gjør-nå lister.

En effektiv måte å kommunisere på
Besøkende på nettsiden din har ofte spørsmål om det du tilbyr. Med SuperOffice Chat kan du besvare spørsmål direkte og holde kunden i hånden mens de navigerer nettsiden din. På den måten kan du hjelpe de med problemer de normalt sett ikke ville fått svar på, og komme nærmere et kjøp.
Tilbud på 1-2-3
Med SuperOffice får du flere tilslag på tilbudene dine. Alle selgere skriver tilbud, og med SuperOffice blir jobben både rask og enkel. SuperOffice assisterer deg fra du skriver det første utkastet, gjennom alle versjoner av tilbudet og helt fram til du kan plassere ordren med et enkelt klikk. Aner vi at bare tanken bringer fram et lite smil?
Gjør ukjente personer til potensielle kunder
Mesteparten av tiden vet du ikke hvem, når eller hvorfor noen besøkte websiden din. Leadexplorer er et verktøy som identifiserer anonyme besøkende, sporer hva de ser på og måler engasjement. Det enkelt å importere de mest engasjerte besøkende til SuperOffice CRM og gi selgerne en liste over potensielle kunder å jobbe med.

SuperOffice CRM Sales
Få oppdatert, praktisk innsikt i dine kunder og salgsaktiviteter gjennom varslinger og nyttige, visuelle fremstillinger.
Med SuperOffice Mobile CRM får du tilgang til all oppdatert kunde- og bedriftsinformasjon på enhver smarttelefon eller nettbrett. Du kan administrere kundeavtaler, få tilgang til kontodetaljer og oppdatere og registrere salgsmøter.
Nå kan du samkjøre kalenderne dine med automatisk synkronisering, utviklet av vår samarbeidspartner Infobridge Software. SuperOffice kalender synkroniserer med Microsoft Outlook, Exchange eller Google Calendar. Du kan også dele avtaler og oppgaver med andre som ikke bruker SuperOffice.
Få direkte tilgang til modul for administrasjon og innstillinger, slik at du kan tilpasse SuperOffice løsningen din etter egne behov. Konfigurasjonen er like enkel som alt annet i SuperOffice.
Med SuperOffice kundekonto administrasjon får du en effektivt håndtering av kundeforhold, fra prospekt til kunde. Hold styr på samtaler, dokumenter, aktiviteter, møter, muligheter og salg.
I komplekse salg er det spesielt nyttig å kjenne til sentrale interessenter, da de kan være avgjørende å få avtalen i havn. Med SuperOffice interessenter kan du fange opp informasjon om faktiske beslutningstakere og påvirkere som du trenger for å kommunisere med. Du vil også få vite hvilken type informasjon som trenger og når du bør ta kontakt med dem.
SuperOffice er helt essensielt for å kunne gi våre rådgivere en produktiv og effektiv hverdag. Uten SuperOffice hadde vi ikke vært der vi er i dag.

GJØR EN FORSKJELL
Thrive er et helt nytt konsept fra SuperOffice. Målet vårt er ganske enkelt – å hjelpe deg å vokse. Som medlem av Thrive får du tilgang til dagens trender, strategier og unikt innhold.