Hater selgere CRM?

Les mer

Alt du trenger for å øke salget

Nå er SuperOffice fullpakket med funksjoner som vil hjelpe deg til økt salg. Kraftige salgsfunksjoner gir deg nøyaktige prognoser, administrerer pipeline for salg, og hjelper deg vinne flere salg. Du kan også lage tilbud og legge inn ordre ved et enkelt klikk.

Salgsledelse

Få full oversikt over salgene

Sørg for at all din innsats bidrar til å nå dine salgsmål. Bruk SuperOffice til å spore alle muligheter i pipeline for salg - fra begynnelse til slutt. Skaff deg bedre resultater gjennom full kontroll på avtaler og nøyaktig informasjon om hva som ligger i pipeline- og prognoser for salg.

Salgsguide

Følg oppskriften for best resultat

Bruk salgsguiden til å utarbeide en definert salgsprosess. Bruk bedriftens beste praksis og skap bedre resultater. Med SuperOffice salgsguide vil hele salgsteamet alltid vite når de skal gjøre hva.

Salgssekretæren

Hjelper deg å fokusere på alle de riktige tingene

Salgssekretæren holder deg oppdatert på hvilke salgsaktiviteter har du planlagt i nær fremtid, og hvilke oppgaver har forfalt. Din salgsekretær varsler deg med automatiske varsler og praktiske gjør-nå lister.

Tilbudsstyring

Tilbud på 1-2-3

Med SuperOffice får du flere tilslag på tilbudene dine. Alle selgere skriver tilbud, og med SuperOffice blir jobben både rask og enkel. SuperOffice assisterer deg fra du skriver det første utkastet, gjennom alle versjoner av tilbudet og helt fram til du kan plassere ordren med et enkelt klikk. Aner vi at bare tanken bringer fram et lite smil?

 

Andre funksjoner SuperOffice CRM Sales

Vi er alltid glade for å kunne hjelpe, og svarer gjerne på eventuelle spørsmål. Ring oss på 23 35 40 00.

  • Hold deg oppdatert på salgsaktivitetene

    Få oppdatert, praktisk innsikt i dine kunder og salgsaktiviteter gjennom varslinger og nyttige, visuelle fremstillinger.
  • CRM på farten

    Med SuperOffice Pocket CRM får du tilgang til all oppdatert kunde- og bedriftsinformasjon på enhver smarttelefon eller nettbrett. Du kan administrere kundeavtaler, få tilgang til kontodetaljer og oppdatere og registrere salgsmøter.
  • Kalendersynkronisering

    Nå kan du samkjøre kalenderne dine med automatisk synkronisering, utviklet av vår samarbeidspartner Infobridge Software. SuperOffice kalender synkroniserer med Microsoft Outlook, Exchange eller Google Calendar. Du kan også dele avtaler og oppgaver med andre som ikke bruker SuperOffice.
  • Administrasjon og innstillinger

    Få direkte tilgang til modul for administrasjon og innstillinger, slik at du kan tilpasse SuperOffice løsningen din etter egne behov. Konfigurasjonen er like enkel som alt annet i SuperOffice.
  • Kundekonto-administrasjon

    Med SuperOffice kundekonto administrasjon får du en effektivt håndtering av kundeforhold, fra prospekt til kunde. Hold styr på samtaler, dokumenter, aktiviteter, møter, muligheter og salg.
  • Interessenter

    I komplekse salg er det spesielt nyttig å kjenne til sentrale interessenter, da de kan være avgjørende å få avtalen i havn. Med SuperOffice interessenter kan du fange opp informasjon om faktiske beslutningstakere og påvirkere som du trenger for å kommunisere med. Du vil også få vite hvilken type informasjon som trenger og når du bør ta kontakt med dem.
Vi er fornøyd når du er fornøyd!

Start din 30 dagers GRATIS prøveperiode i dag