Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

Jobb raskere med SuperOffice CRM

Er du interessert i at dine kundeforhold skal vare lenge? Da bør du ta en prat med oss. En rekke CRM funksjoner i SuperOffice hjelper deg med å organisere og samle kontaktinformasjonen på ett sted og gir deg samtidig full kontroll over oppfølginger, dokumenter og e-poster. SuperOffice CRM gjør kundeoppfølging lett som en lek.

Oppfølging av kundene dine har aldri vært enklere

SuperOffice hjelper deg med å holde all nøkkelinformasjon om kundene på ett sted – enten det er kontaktdetaljer, e-post korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter eller møtenotater. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få tilgang til viktig kundeinformasjon.

Kvinne som sitter og jobber foran pc

Alle på samme side

Bruk den delte kalenderen i SuperOffice til å føre opp aktiviteter, planlegge prosjekter, sjekke tilgjengelighet og dele informasjon. Sjekk ledig tid i din egen dagbok opp mot de andre medlemmene i teamet. Hvis alle er opptatt på det tidspunkt du har valgt, vil systemet automatisk gi deg forslag til et tidspunkt når alle er tilgjengelige. Avtaler lagres i systemet, og du kan derfor alltid gå tilbake for å se historikk.

Screen shot fra SuperOffice CRM. Dagbok
To menn som fisker på en stor innsjø

Når ting er enkelt, blir mer gjort

Å lagre, dele og samarbeide i dokumenter har aldri vært enklere. SuperOffice er sømløst integrert med Microsoft Office 365 og G Suite. Det samme gjelder viktige e-post applikasjoner som Exchange, Outlook, Notes, Gmail og alle IMAP-baserte e-post tjenere.
logo_program_office
logo_program_outlook
logo_program_exchange
logo_program_g-suite
logo_program_imap

Raske og enkle utsendelser

I SuperOffice finner du et forenklet e-postverktøy der alle kan sende tilpasset e-post til kontaktene i SuperOffice. Nå er det lett å holde kontakten og følge opp eksisterende- og potensielle kunder.

Screen shot fra SuperOffice CRM
Illustrasjon av skyer

Synkroniser kalenderen

Bruk Nebula Synchronizer som er levert av vår partner InfoBridge Software, og SuperOffice-kalenderen din vil automatisk synkronisere seg med kalenderen i Microsoft Office 365, Google Apps for Work, Gmail og Microsoft ekstern eller intern Exchange Server. Du kan også dele avtaler og oppgaver i SuperOffice-kalenderen med andre som ikke bruker SuperOffice.

Illustrasjon av skyer

Kjernefunksjoner i SuperOffice

Kundereferanse

Ved å digitalisere kundereisen har vi økt omsetningen med 50%.

Dag Erik Heier   Igland Garasjen

GJØR EN FORSKJELL

Thrive er et helt nytt konsept fra SuperOffice. Målet vårt er ganske enkelt – å hjelpe deg å vokse. Som medlem av Thrive får du tilgang til dagens trender, strategier og unikt innhold.