Hater selgere CRM?

Les mer

Jobb raskere med SuperOffice CRM

Er du interessert i at dine kundeforhold skal vare lenge? Da bør du ta en prat med oss. En rekke CRM funksjoner i SuperOffice hjelper deg med å organisere og samle kontaktinformasjonen på ett sted og gir deg samtidig full kontroll over oppfølginger, dokumenter og e-poster. SuperOffice CRM gjør kundeoppfølging lett som en lek.

Kundeoppfølging

Oppfølging av kundene dine har aldri vært enklere

SuperOffice hjelper deg med å holde all nøkkelinformasjon om kundene på ett sted – enten det er kontaktdetaljer, e-post korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter eller møtenotater. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få tilgang til viktig kundeinformasjon.

Dagboken

Alle på samme side

Bruk den delte kalenderen i SuperOffice til å føre opp aktiviteter, planlegge prosjekter, sjekke tilgjengelighet og dele informasjon.

Sjekk ledig tid i din egen dagbok opp mot de andre medlemmene i teamet. Hvis alle er opptatt på det tidspunkt du har valgt, vil systemet automatisk gi deg forslag til et tidspunkt når alle er tilgjengelige. Avtaler lagres i systemet, og du kan derfor alltid gå tilbake for å se historikk. 

Dokument- og e-postadministrasjon

Når ting er enkelt, blir mer gjort

Å lagre, dele og samarbeide i dokumenter har aldri vært enklere. SuperOffice er sømløst integrert med Microsoft Office 365 og G Suite. Det samme gjelder viktige e-post applikasjoner som Exchange, Outlook, Notes, Gmail og alle IMAP-baserte e-post tjenere. 

Utsendelser

Raske og enkle utsendelser

I SuperOffice finner du et forenklet e-postverktøy der alle kan sende tilpasset e-post til kontaktene i SuperOffice. Nå er det lett å holde kontakten og følge opp eksisterende- og potensielle kunder.

Kalendersynkronisering

Synkroniser kalenderen

Bruk Nebula Synchronizer som er levert av vår partner InfoBridge Software, og SuperOffice-kalenderen din vil automatisk synkronisere seg med kalenderen i Microsoft Office 365, Google Apps for Work, Gmail og Microsoft ekstern eller intern Exchange Server. Du kan også dele avtaler og oppgaver i SuperOffice-kalenderen med andre som ikke bruker SuperOffice.

Andre funksjoner Kjernefunksjoner i SuperOffice

Har du spørsmål? Ring oss på 23 35 40 00. Vi ser fram til å hjelpe deg.

  • Slik administrerer du dokumentene dine

    Spar tid ved å bruke ferdigutformede og godkjente maler. Slik sikrer du samme utseende i all korrespondanse. Forhåndsskrevne brev eller tilbudsmaler blir enkelt og automatisk oppdatert med den utvalgte kundens adresse, kontaktperson og dato.
  • Bli en bedre prosjektleder

    Har du store, komplekse prosjekter? Nå kan du dele dem i flere, mindre, håndterbare deler. Setter du i tillegg gode milepæler, og fører oppgavelister, får du full kontroll og mer effektivt samarbeid med kollegene dine. Noen prosjekter kjører du ofte. Da kan du lage prosjektguider som staker ut hver fase, og hjelper deg til å huske hva du skal gjøre.
  • Rett budskap til rett målgruppe

    Gode samtaler starter med å vite hvem du skal snakke med, og hva som er viktig for denne personen. I SuperOffice finner du raskt riktig målgruppe ved å bruke utvalg. Kategoriene kan du filtrere – sorter etter geografi, industri, jobbtittel, salgssyklus, interesser eller annet som passer
  • CRM på farten

    Med Pocket CRM-app for telefon og lesebrett, får du enkel og rask tilgang til all viktig kundeinformasjon uansett hvor du er. Slik får du full tilgang til dine CRM-data og du kan utføre saker som haster og oppgaver du hadde glemt, selv om du har gått fra kontoret. Pocket CRM er tilgjengelig for Android og iOS.
CRM med et smil - vi er fornøyd når du er fornøyd!

Start din 30 dagers GRATIS prøveperiode i dag