Jobb raskere med SuperOffice CRM
Er du interessert i at dine kundeforhold skal vare lenge? Da bør du ta en prat med oss. En rekke CRM funksjoner i SuperOffice hjelper deg med å organisere og samle kontaktinformasjonen på ett sted og gir deg samtidig full kontroll over oppfølginger, dokumenter og e-poster. SuperOffice CRM gjør kundeoppfølging lett som en lek.
Oppfølging av kundene dine har aldri vært enklere
SuperOffice hjelper deg med å holde all nøkkelinformasjon om kundene på ett sted – enten det er kontaktdetaljer, e-post korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter eller møtenotater. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få tilgang til viktig kundeinformasjon.

Alle på samme side
Bruk den delte kalenderen i SuperOffice til å føre opp aktiviteter, planlegge prosjekter, sjekke tilgjengelighet og dele informasjon. Sjekk ledig tid i din egen dagbok opp mot de andre medlemmene i teamet. Hvis alle er opptatt på det tidspunkt du har valgt, vil systemet automatisk gi deg forslag til et tidspunkt når alle er tilgjengelige. Avtaler lagres i systemet, og du kan derfor alltid gå tilbake for å se historikk.


Når ting er enkelt, blir mer gjort
Raske og enkle utsendelser
I SuperOffice finner du et forenklet e-postverktøy der alle kan sende tilpasset e-post til kontaktene i SuperOffice. Nå er det lett å holde kontakten og følge opp eksisterende- og potensielle kunder.

Synkroniser kalenderen
Bruk Nebula Synchronizer som er levert av vår partner InfoBridge Software, og SuperOffice-kalenderen din vil automatisk synkronisere seg med kalenderen i Microsoft Office 365, Google Apps for Work, Gmail og Microsoft ekstern eller intern Exchange Server. Du kan også dele avtaler og oppgaver i SuperOffice-kalenderen med andre som ikke bruker SuperOffice.
Kjernefunksjoner i SuperOffice
Spar tid ved å bruke ferdigutformede og godkjente maler. Slik sikrer du samme utseende i all korrespondanse. Forhåndsskrevne brev eller tilbudsmaler blir enkelt og automatisk oppdatert med den utvalgte kundens adresse, kontaktperson og dato.
Har du store, komplekse prosjekter? Nå kan du dele dem i flere, mindre, håndterbare deler. Setter du i tillegg gode milepæler, og fører oppgavelister, får du full kontroll og mer effektivt samarbeid med kollegene dine. Noen prosjekter kjører du ofte. Da kan du lage prosjektguider som staker ut hver fase, og hjelper deg til å huske hva du skal gjøre.
Gode samtaler starter med å vite hvem du skal snakke med, og hva som er viktig for denne personen. I SuperOffice finner du raskt riktig målgruppe ved å bruke utvalg. Kategoriene kan du filtrere – sorter etter geografi, industri, jobbtittel, salgssyklus, interesser eller annet som passer
Med vår app for telefon og lesebrett, får du enkel og rask tilgang til all viktig kundeinformasjon uansett hvor du er. Slik får du full tilgang til dine CRM-data og du kan utføre saker som haster og oppgaver du hadde glemt, selv om du har gått fra kontoret. Mobile CRM er tilgjengelig for Android og iOS.
Ved å digitalisere kundereisen har vi økt omsetningen med 50%.

GJØR EN FORSKJELL
Thrive er et helt nytt konsept fra SuperOffice. Målet vårt er ganske enkelt – å hjelpe deg å vokse. Som medlem av Thrive får du tilgang til dagens trender, strategier og unikt innhold.