Du finner alle CRM verktøy i SuperOffice Complete
Brukerplanen SuperOffice Complete er laget for deg som jobber med litt av alt. Denne brukerplanen inneholder en sum av alle funksjonene i de øvrige brukerplanene. Enten du er ute i felten, er leder i virksomheten, eller begge deler, vil Complete gi deg alle de verktøyene du trenger for å få jobben gjort. Med Complete vil du organisere kontaktinformasjonen din, skaffe flere potensielle kunder, oppå flere salg og få kundene til å smile – på rekordtid. Med SuperOffice Complete venter superenkle dager på jobben.
Flere enkle funksjoner
Organiser kontakter, samarbeid med teamet ditt og bli bedre til å lede virksomheten.
- Bedrifts- og kundeoppfølging
- Kalender- og aktivitetsstyring
- Dokumenter, e-post og utsendelser

Alt du trenger for å skaffe flere potensielle kunder
Når du kjenner målgruppen og er i stand til å nå dem effektivt, vil du også oppnå raskere resultater.
- Lag profesjonelle kampanjer
- Øk konverteringsraten
- Overgå de siste kampanje resultatene dine

Slik vinner du flere salg
-
Hold styr på alle salgsaktiviteter
-
Opprett og administrer tilbud med et klikk
-
Nøyaktige prognoser og administrering av pipeline for salg
Flere smilende kunder rett rundt hjørnet
Hold orden på innkomne spørsmål, gi raske svar, og løs kundens problemer uansett hvor de kommer fra.
- Automatisk svar på nye henvendelser
- Definer rutiner for automatisk ruting og eskalering
- Tilgjengeliggjør FAQ for å frigjøre personell

Dashbord
Få innsikt i virksomheten din gjennom visuelle dashbord, grundige beregninger, måleparametere og rapporter.

TOPPRANGERT CRM- PROGRAMVARE
SuperOffice oppnår høye rangeringer av våre kunder på alle større ratingplattformer. Basert på mer enn 350 anmeldelser, rangerer SuperOffice CRM høyt i brukervennlighet og kundeservice.

GJØR EN FORSKJELL
Thrive er et helt nytt konsept fra SuperOffice. Målet vårt er ganske enkelt – å hjelpe deg å vokse. Som medlem av Thrive får du tilgang til dagens trender, strategier og unikt innhold.