Superoffice service
Når du er tydelig på at kundene dine er viktige og at du virkelig bryr deg, vil du belønnes med flere smil. SuperOffice hjelper deg å holde oversikt og svare på alle henvendelser så snart de kommer inn. Slik løser du kundenes problemer raskt, uansett om henvendelsen kommer via telefon, e-post, chat, webskjemaer eller sosiale medier.
All dialog på ett sted
Alle kundehenvendelser, uansett hvor de er sendt, blir fanget og organisert sentralt i din CRM database. Alle i selskapet har umiddelbar tilgang til informasjonen og vil være i stand til å sjekke statusen til en kunde før de tar kontakt.
Hvor mange kunder har du fått til å smile idag?
Skaff deg innsikt i hvordan du kan forbedre det du leverer til kundene dine. Vårt ”out-of-the-box” dashbord vil hjelpe deg å forstå hva de sliter med, og hva du trenger å ha fokus på for å gjøre tjenestene dine enda bedre.

Gjør det enkelt å komme i kontakt
Web-skjemaer gjør det enkelt for personer å komme i kontakt med dere. Bruk dem til å komme i kontakt med kunder og skaffe flere leads. Ingen kunnskap om koding kreves. Skjemaer i SuperOffice gir deg mulighet til å oppdatere CRM-databasen deres med verdifull data, og gjøre målrettet oppfølging basert på dette.
TOPPRANGERT CRM- PROGRAMVARE
SuperOffice oppnår høye rangeringer av våre kunder på alle større ratingplattformer. Basert på mer enn 350 anmeldelser, rangerer SuperOffice CRM høyt i brukervennlighet og kundeservice.

En effektiv måte å kommunisere på
Besøkende på nettsiden din har ofte spørsmål om det du tilbyr. Med SuperOffice Chat kan du besvare spørsmål direkte og holde kunden i hånden mens de navigerer nettsiden din. På den måten kan du hjelpe de med problemer de normalt sett ikke ville fått svar på, og komme nærmere et kjøp.
Vi gleder oss til å snakke med deg
Ta kontakt på 23 35 40 00 eller send en e-post til info@superoffice.no