Hold kundene dine fornøyd
Det er mest sannsynlig at misfornøyde kunder forlater deg når det er tøffe tider. Bruk SuperOffice CRM for å sikre deres lojalitet ved å sørge for at de har langsiktig suksess med deg.
Elsket av tusenvis av andre europeiske selskaper som deres
Vi har holdt kundene våre fornøyde i 30 år
...men hvordan kan du gjøre det samme med CRM?
Trinn 1
Gi enestående kundeservice
Trinn 2
La aldri en kunde vente
Trinn 3
Få tilbakemeldingene du trenger for å handle
Trinn 4
Se hvordan det kan gjøres
Trinn 5
Overvåk og mål kundetilfredshet
Trinn 6
Ikke bare ta vårt ord for det...
“Siden vi introduserte kundesenteret, har vi nesten ikke mottatt noen klager i det hele tatt. Dette er en stor forskjell sammenlignet med før.”
Åsa Rådbo, Service Center Manager, Vitec
Ved å bruke SuperOffice CRM, ble Vitecs gjennomsnittlige saksbehandlingstid drastisk redusert fra 3-4 dager til kun 1 dag.
Trinn 7
Gi enestående kundeservice – fra hvor som helst.
Høyt presterende serviceteam har større sannsynlighet for å ha mobilapper som gjør det mulig for dem å håndtere saker, koble seg til andre agenter eller få tilgang til kundeinformasjon mens de er i felten.*
*Salesforce Rapport: Revolutionizing Customer Service in Manufacturing (Source)
Trinn 8
Koble til verktøyene du allerede bruker
-
SuperOffice for Slack
Få varsler for prosjekter, salg og saker. Oppdateringer i sanntid via Slack-kanal. Feire salg umiddelbart når det er markert som solgt.
-
SuperOffice for Trello
Spor Trello-oppgaver koblet til SuperOffice, overvåk prosjekter med Kanban-stil, få tilgang til synkroniserte salgsdetaljer i sanntid.
-
Visma Business Sync
Synkroniser SuperOffice CRM-kontakter med Visma Business-lister, opprett nye kontakter og få direkte tilgang til transaksjonsdata fra Visma Business.
-
Microsoft Dynamics NAV Sync
Synkroniser kundedata, vis nøkkelfinansielle detaljer (fakturaer eller utestående ordrer) i SuperOffice CRM.
-
Zapier Integrasjoner
Koble SuperOffice CRM til over 1,000 apper. Automatiser arbeidsflyter med ferdiglagde Zapier-maler. Utløs umiddelbare oppdateringer for kontakter, prosjekter og dokumenter.
-
SharePoint Dokumenter
Opprett, del, lagre og samarbeid om dokumenter i sanntid. Få tilgang til eldre versjoner direkte fra skyen.
Trinn 9
Sjekk ut hvorfor brukerne elsker oss
Trinn 10
Ta en titt på prislappen
-
Salg
Spor, automatiser og øk mer- og krysssalg
Fra
NOK 609
Per bruker/måned
-
Service
Forbedre responstid og forholdet til kundene dine
Fra
NOK 488
Per bruker/måned
-
Marketing
Bygg målrettede lister, spor og optimaliser resultater fra markedsføringskampanjer
Fra
NOK 3045
Per site/måned
-
CRM Suite
Den komplette løsningen for å drive relasjoner gjennom hele kundereisen
Utforsk vår
CRM SUITE
Lær mer
Trinn 11
Få svar på dine spørsmål
Vi er så glade for at du spør, for å hjelpe deg med å sette opp CRM-suksess er noe vi elsker å gjøre!
Hvis du ikke allerede har gjort det, registrer deg for en prat med en av våre SuperOffice CRM-rådgivere. Sammen vil vi utarbeide en personlig CRM-strategi som passer best for din virksomhet. Hvis vi bestemmer oss for at SuperOffice CRM er en del av CRM-strategien din, vil vårt team av CRM-eksperter gjerne hjelpe med
- Definering av mål og KPIer
- Kartlegging av forretningsprosesser
- Oppretting av kundeprogrammer
- Oppsett av målinger og KPIer
- Onboarding, opplæring og veiledning av organisasjonen din i bruken av SuperOffice CRM
Tenk på CRM som din personlige superhelt for å holde styr på venner og hva de liker. Det står for Customer Relationship Management (kunderelasjonshåndtering), men egentlig er det et verktøy som hjelper bedrifter med å samle all informasjon om kundene på ett sted.
Tenk deg at du har en haug med venner, og hver av dem har forskjellige favoritting. CRM er som en digital notatbok der du kan skrive ned hva de liker, hva som er viktig for dem, og hva som gjør dem glade. Men i stedet for dine personlige venner, er det for kundene dine (aka bedriftens venner!).
CRM hjelper bedrifter med å huske ting som hvem kundene deres er, hva de har kjøpt før, når de sist snakket sammen, og hva de kanskje vil ha neste gang. Så når en bedrift vil sende et bursdagstilbud eller anbefale et kult nytt produkt eller en funksjon, kan CRM være veldig nyttig.
Kort sagt, CRM er et viktig verktøy som hjelper bedrifter å holde seg organisert, huske viktige ting om kundene sine og bygge bedre relasjoner med dem.
SuperOffice er sterkt forpliktet til personvern, sikkerhet og åpenhet. For å sikre våre kunders data på best mulig måte, arbeider SuperOffice i samsvar med de juridiske kravene satt av EU, samt i tråd med lokal lovgivning. Besøk vårt Trust Center for å få en bedre forståelse av hvordan SuperOffice implementerer og støtter sikkerhet, personvern, samsvar og åpenhet i alle våre skyløsninger og tjenester.
Vi vet at hver bedrift er forskjellig. Derfor gjør SuperOffice det enkelt for deg å tilpasse og skreddersy CRM-systemet til måten du jobber på.
Som SuperOffice-bruker har du fleksibiliteten til å definere dine preferanser og tilpasse hvordan informasjon vises på skjermen.
Med administrasjonsverktøyet kan du lage dine egne lister, etiketter, maler, arbeidsflyter, skjemaer og mer – alt uten behov for en konsulent, med mindre du selvfølgelig foretrekker hjelp fra våre eksperter.
Og hvis det ikke er nok, kan du legge til standardapper eller bruke våre enkle API-er for å lage dine egne. Mange valg og lett å bruke – noe som holder kostnadene lave. Vi tror det er den beste måten å få verdi og se resultater raskt på.
SuperOffice CRM’s brukervennlighet er en av de viktigste grunnene til at våre brukere elsker oss. Som CRM-eksperter vet vi at en av de største utfordringene med å implementere et nytt verktøy er å få brukerne til å faktisk bruke det. Derfor har vi alltid designet funksjonene i SuperOffice CRM med brukeren i tankene.
SuperOffice CRM kan absolutt hjelpe med å selge mer til dine eksisterende kunder. Utover kundeservice bruker mange av SuperOffices kunder også CRM-systemet til kontoadministrasjon, krysssalg og mersalg. Selv om SuperOffice CRM tilbyr en Service-komponent, kan funksjonene i hele CRM-pakken (tenk Salg og Markedsføring) brukes for å selge mer til eksisterende kunder.
Siste steg: Opplev det selv
Du har kommet så langt. Kjenner du behovet for en CRM-transformasjon? Se selv hvordan du kan holde kundene dine lojale og fornøyde med SuperOffice ved å snakke med en av våre rådgivere i dag.
I en 1:1 videomøte vil vi sammen dekke:
- Dine unike vekststrategier og forretningsmål
- Introduksjon til SuperOffice CRM-pakken
- Neste steg i din CRM-reise