superoffice crm
Er du interessert i at dine kundeforhold skal vare lenge? Da bør du ta en prat med oss. En rekke CRM funksjoner i SuperOffice hjelper deg med å organisere og samle kontaktinformasjonen på ett sted og gir deg samtidig full kontroll over oppfølginger, dokumenter og e-poster. SuperOffice CRM gjør kundeoppfølging lett som en lek.
Slik vinner du flere salg
-
Hold styr på alle salgsaktiviteter
-
Opprett og administrer tilbud med et klikk
-
Nøyaktige prognoser og administrering av pipeline for salg
Flere enkle funksjoner
Organiser kontakter, samarbeid med teamet ditt og bli bedre til å lede virksomheten.
- Bedrifts- og kundeoppfølging
- Kalender- og aktivitetsstyring
- Dokumenter, e-post og utsendelser

TOPPRANGERT CRM- PROGRAMVARE
SuperOffice oppnår høye rangeringer av våre kunder på alle større ratingplattformer. Basert på mer enn 350 anmeldelser, rangerer SuperOffice CRM høyt i brukervennlighet og kundeservice.

-
Et team med CRM-eksperter
Alle implementeringer starter med tydelige mål for suksess. Sammen med deg sørger vi for at CRM-løsningen støtter måten dere jobber på i bedriften, og leverer på dine strategiske ambisjoner
Les mer
-
Online-opplæring for teamene dine
Dere kan få opplæring i mange forskjellige temaer. Fra oppdateringer om nye funksjoner til strategisk rådgivning om hvordan dere får mest ut av selve CRM-investeringen. Vi sørger for å inspirere deg, enten du er en superbruker eller jobber som selger, markedsfører eller med kundeservice.
Les mer
-
Ha ressurser lett for hånden
Ta gjerne en kikk på vårt omfattende bibliotek med online selvhjelps-ressurser. Der finner du mest sannsynlig svaret på det du lurer på. Du kan velge mellom produkttips, FAQ-er, instruksjonsvideoer, artikler og mye mer.
Les mer
Tjenester
Å implementere et CRM-system er en stor endring i en organisasjon. Vi hjelper dere i gang, med råd, opplæring og støtte for hele organisasjonen. Uansett hva dere trenger, så er vi der for dere.
