Samler europeiske næringslivsledere for å forme fremtidens kundeopplevelse i en tid med endring.
Oslo, Norge | SuperOffice kunngjorde i dag lanseringen av CHANGE 2025, selskapets arrangementsturné, med temaet “Innovation Meets Connection - A Landscape of CHANGE.” Arrangementene vil samle noen av Europas mest innflytelsesrike næringslivsledere, CRM-eksperter og digitale innovatører for å utforske hvordan organisasjoner kan lykkes i en tid med raske endringer, og finne balansen mellom teknologisk innovasjon og menneskelig kontakt.
CHANGE 2025 arrangeres i Oslo, Stockholm, København og Utrecht og vil by på et sterkt program av fremragende foredrasgholdere. I Oslo deltar blant andre Birgitte Bryne, CTO og COO i Norges Bank Investment Management, Nicolai Bryde, kommersiell direktør i Flytoget, og Christoffer Omber, medgründer og CEO i Oslo Business Forum. De vil dele nye perspektiver på noen av de mest presserende utfordringene næringslivet står overfor i dag:
- AI og kundeopplevelse – hvordan organisasjoner kan utnytte ny teknologi til å skape verdi for virksomhet, mennesker og samfunn
- Digitalisering med et menneskelig preg – tilpasning til nye forretningsmodeller og møte kunders forventninger
- Rigging for fremtiden – strategier for vekst i et konkurranseutsatt marked
CHANGE handler om å gi praktisk innsikt, inspirasjon fra virkeligheten og en visjon for hvordan man kan vokse i krevende tider,” sier CEO Lars Engbork. “Med de ledende foredragsholderne vi har med oss i 2025, er SuperOffice stolt over å skape en arena som setter agendaen for AI, CRM og kundeopplevelse i Europa.”
Siden lanseringen i 2023 har CHANGE utviklet seg til å bli et ledende forum for toppledere, salgsledere, markedsførere og andre som ønsker å engasjere seg, få innsikt og revurdere hvordan de leverer verdi til kundene. Årets program lover ikke bare banebrytende perspektiver, men også praktiske råd for å omsette ideer til handling.
Arrangementet gir deg:
- Eksklusive og etterspurte talere
- Innsiktsfulle foredrag om AI, kundeopplevelse og digital transformasjon
- Nettverksmuligheter med bransjekolleger og innovatører
CHANGE 2025 starter i Oslo 18. september, etterfulgt av arrangementer i Stockholm, København og Utrecht. For mer informasjon, besøk www.superoffice.com/events/seminar/2025/change-2025/.
Om SuperOffice
SuperOffice er en ledende og pålitelig plattform for Customer Relationship Management (CRM) for små og mellomstore bedrifter i Europa. Selskapet ble grunnlagt i Oslo i 1990, hvor hovedkontoret fortsatt ligger. Som et Software as a Service (SaaS)-selskap tilbyr SuperOffice skalerbare, modulbaserte løsninger som hjelper virksomheter med å håndtere alle kundekontaktpunkter innen salg, markedsføring og kundeservice. SuperOffice har kontorer i Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Nederland og Sveits, samt et kundesenter i Litauen, og samarbeider med et sterkt partnernettverk i hele Europa og Nord-Amerika. Selskapet har i dag nærmere 300 ansatte. For mer informasjon, besøk https://www.superoffice.com.
For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Lars Engbork, CEO
Telefon: +45 22 69 28 68
E-post: lars.engbork@superoffice.com
Emilie Nøss Wangen, Country Director Norge
Telefon: +47 455 01 994
E-post: emilie.wangen@superoffice.com
Tish Gilbert, Head of Communications and Brand
Telefon: +47 920 64 064
E-post: tish.gilbert@superoffice.com