Webinar: Slik skaper du en sømløs digital kundereise
Lær om hvordan du kan lage en trygg digital kundereise fra første kontaktpunkt til signert avtale.
Slik skaper du en sømløs digital kundereise – fra første kontakt til signert avtale
Kundene forventer raske, trygge og sømløse prosesser – uansett bransje. For mange stopper flyten opp i siste del av kundereisen, der avtaler og godkjenninger fortsatt håndteres manuelt.
I dette webinaret presenterer SuperOffice og Canon hvordan du kan knytte hele kundereisen sammen – fra første kontakt i CRM til digital signering med resultat som gir full kontroll på kundedata. Du får også høre fra Sophies Minde, som deler sin reise fra manuelle til digitale prosesser, og hvordan dette har effektivisert pasientreisen.
Canon og SuperOffice samarbeider for å gjøre kundereisen helhetlig ved å koble datadrevet CRM-arbeid med sikker identifisering og signering. I dette webinaret deler vi erfaringer fra begge miljøer fordi Canon er teknologileverandør av ID- og digitale signeringsløsninger fra Scrive, som integreres sømløst med SuperOffice. Sammen gir vi virksomheter et solid rammeverk for riktig datagrunnlag, standardiserte prosesser og dokumentert etterlevelse – fra første kontakt til signert avtale og videre oppfølging
Dette kan du forvente
- Hvordan den digitale kundereisen kan skape konkurransefortrinn
- Kundecase: Sophies Minde – fra «as is» til «to be»
- Konkrete råd til hvordan du kan komme i gang. Hva er de lavt hengende fruktene?
- Konkret verdi og effektivisering: Du får et praktisk grunnlag for å vurdere hvor mye mer effektivt dere kan jobbe med gode signeringsrutiner i CRM – med færre manuelle steg, kortere tid fra tilbud til signert avtale, bedre datakvalitet mindre etterarbeid
Agenda (ca. 45 minutter)
- Introduksjon og bakgrunn: samarbeidet mellom Canon og SuperOffice
- Den gode digitale kundereisen – faglig perspektiv på kundedata og dataflyt
- Hva «kontroll på kundedata» betyr for kundeopplevelse og effektivitet
- Typiske flaskehalser når data ikke flyter mellom systemer
- Forventet gevinstrealisering med digital signering i kundereisen
- Kundecase: Sophies Minde – fra manuelle til digitale prosesser i pasientreisen
- COO fra Sophies Minde deler hvordan de har effektivisert og digitalisert sin pasient.
Meld deg på for innsikt, inspirasjon og konkrete steg til en helhetlig, effektiv og trygg digital kundereise – fra første kontakt til signert avtale. Du sitter igjen med et tydelig bilde av hvor og hvordan dere kan hente ut målbare effektiviseringsgevinster ved å standardisere signeringsrutiner.
*For dette webinaret bruker vi Canon sitt verktøy for webinar og påmedingen er et skjema fra deres webinarplattform Teams.
