Alt du trenger for å få flere leads

SuperOffice kombinerer det beste fra CRM med verktøy for å skaffe flere leads gjennom web-skjemaer og e-postmarkedsføring. Kommuniser bedre med målgruppen deres og skap en dialog som fører til økt omsetning.

Opprett web-skjemaer

Gjør det enkelt å komme i kontakt

Web-skjemaer gjør det enkelt for personer å komme i kontakt med dere. Bruk dem til å komme i kontakt med kunder og skaffe flere leads. Ingen kunnskap om koding kreves. Skjemaer i SuperOffice gir deg mulighet til å oppdatere CRM-databasen deres med verdifull data, og gjøre målrettet oppfølging basert på dette.

Import

Alle leads på samme sted

SuperOffice lar deg importere leads og kontaktinformasjon fra en rekke kilder som webskjemaer, e-poster og visittkort. Dette gjør det enkelt å lage lister fra ett sentralt sted, som du kan følge opp i etterkant.

Utvalg

Målrettet markedsføring

Utvalg hjelper deg å lage utvalgslister basert på et bredt spekter av kriterier, for eksempel kontaktinformasjon, aktiviteter, prosjekter, salgsmuligheter og mye mer.

Kampanjer

Skreddersy meldingene dine

Send nyhetsbrev, kampanjer og driftsmeldinger til et stort antall kunder. Tilpass og skreddersy innholdet, basert på kundens interesser. Velg fra vårt bibliotek av ferdige maler eller lag din egen mal.

 

Rapporter

Få oversikt over kampanjeresultatene

Sammensatte rapporter gir deg innsikt i hvordan e-postkampanjen din kan forbedres til neste gang. Du kan teste alternative visuelle utforminger eller temaer. Du kan også ta ut rapporter om hvem som har klikket på hva, slik at du kan lage enda flere målrettede utsendelser.

Andre funksjoner SuperOffice CRM for markedsføring

Vi er alltid glade for å kunne hjelpe deg – vi vil gjerne svare på eventuelle spørsmål du måtte ha. Ring oss på 23 35 40 00.

  • Effektiv leads styring

    Monitorer dine leads fra start til slutt. Få automatisk dato- og klokkeslett stempling, sporing av leads-kilde, og styring av lead aktiviteter.
  • Sporing

    Spor åpne rater og lenker, og spor alle kilder til svar. Se hvem som har klikket på hva, slik at du kan lage flere målrettede utsendelser.
  • Bounce håndtering

    SuperOffice hjelper deg fortelle forskjellen mellom såkalte myke bounces, som leveringsforsinkelser, midlertidig mail server utilgjengelighet, og hard bounces, som feil adresse, ukjent domene, etc. Slik holder du e-abonnent listen oppdatert.
  • Link trigger

    Link-trigger er en virkelig smart funksjon for e-markedsføring i SuperOffice. Når du sender en post, kan du enkelt forhåndsbestemme hva som skal skje når mottakerne klikker på en link. Link triggeren kan flagge en kunde med en viss interesse, legge vedkommende til i en oppfølgingsliste, eller planlegge en avtale med en salgsansvarlig.
  • Optimalisert for mobil

    Alle out-of-box maler er optimalisert for å vises på mobil-enheter. Du kan også spore om mottakerne dine klikker på linken i e-posten fra en mobil, et nettbrett eller en stasjonær PC.
  • Chat med kundene dine

    En viktig del av en markedskampanje er å forstå kundens behov. Den beste måten å gjøre dette på er å snakke direkte med kundene, for å finne ut hva de slags spørsmål de sitter med. Du kan deretter inkludere informasjonen du får i en utsendelse, produkt- eller landingsside.
Vi er fornøyd når du er fornøyd!

Få en gratis demo av SuperOffice Marketing i dag