CRM for IT
Effektiviser kundeinformasjonen på tvers av systemer.
SuperOffice CRM gir deg full oversikt over all nøkkelinformasjon gjennom hele kundereisen – fra prospektering, salgs- og leveringsprosess, til mersalg og kundeservice. Slik kan du opprettholde intern effektivitet, ressursplanlegging og tilgang til informasjon gjennom hele kundereisen.

Team som lykkes, bruker SuperOffice CRM

SUPEROFFICE CRM FOR IT-BRANSJEN
Full kontroll på kundene – samlet på ett sted
Følg opp og driv prosjekter effektivt fremover med:
- Komplett oversikt over kundeinformasjon som kontaktopplysninger, e-postkorrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter, salg eller møtereferater
- Synkronisert kalender, videomøter og møteromsbestillinger
- Full kundehistorikk på ett sted

Integrasjoner som forbedrer arbeidsprosessene dine
Integrer SuperOffice CRM med andre systemer, som Microsoft-pakken eller et ERP-system, for å øke produktivitet og nøyaktighet:
- Kombiner systemene dine for tilgang til all sanntids- og oppdatert data, og reduser tiden brukt på arbeidsprosesser
- Gi alle ansatte tilgang til samme innsikt for raskere beslutningstaking
- Hold viktig informasjon synkronisert og unngå stillstand selv ved ansattes fravær

Effektive salgsprosesser som skaper vekst
Strømlinjeform salgsprosessen din og jobb proaktivt med kunder og salg, selv ved komplekse leveranser:
- Få innsikt i salgsstatistikk, ordreinformasjon, fakturaer og annen økonomisk informasjon
- Opprett alle avtaler og kontrakter direkte i SuperOffice med digitale signaturer
- Identifiser kommersielle muligheter og oppnå presise salgsprognoser og pipeline-håndtering med prospekter og eksisterende kunder basert på forretningsbehov, produktspekter og inntektsvekst

Kampanjehåndtering for effektiv markedsføring
Kombiner utgående og inngående markedsaktiviteter for å fortsette veksten gjennom CRM-systemet ditt:
- Send målrettede tilbud og kampanjer til et bredt spekter av kunder basert på deres interesser og kjøpshistorikk
- Med abonnementshåndtering kan du skreddersy markedsføringskampanjer etter behovene til kunden, leverandøren eller butikken i alle faser av livssyklusen
- Håndter administrative oppgaver og oppfølging i forbindelse med arrangementer

Hold kundene fornøyde
Få full oversikt over kundene dine og lever en best mulig kundeopplevelse:
- Håndter henvendelser og innkommende saker med sakshåndtering for en effektiv kundedialog
- Strukturer, kategoriser og prioriter alle innkommende forespørsler basert på avdeling, team eller kunde på en automatisert måte
- Loggfør aktiviteter og få enkelt innsikt i tidligere dialoger for å sikre profesjonell kundebehandling

"SuperOffice CRM gir salgsteamet vårt informasjon som styrker forståelsen deres av hvilke utfordringer kundene står overfor."
Richard Hornsby, Commercial Manager i Sharp UK

Kombiner CRM med favorittappene dine
Bla gjennom hundrevis av integrerte apper i App Store, inkludert ERP-systemer, databerikelse og verktøy for digital signering. Bare plug-and-play og begynn å bruke enda flere funksjoner i løsningen din.
Priser fra NOK 609
Pr bruker/måned
- Få bedre kontroll på pipeline
- Send tilbud med noen få klikk
- Øk produktiviteten til teamet ditt

Få nye perspektiver på CRM
Klar til å komme i gang?
Registrer deg for en gratis, personlig demo uten forpliktelser og se hvordan SuperOffice kan hjelpe deg:
- Samle og tilgjengeliggjør data på tvers av systemer og ansatte
- Forbedre kundedialog og serviceprosesser
- Bygg rutiner som maksimerer produktiviteten
- Overhold GDPR-kravene