Change 2025 - Suksessen er tilbake 18. september! Inspirasjonsevent om kunderelasjoner og innovasjon. Les mer og meld deg på

Change 2025 er tilbake 18.september! Inspirasjonsevent i Oslo. 

CRM for IT

Effektiviser kundeinformasjonen på tvers av systemer.

SuperOffice CRM gir deg full oversikt over all nøkkelinformasjon gjennom hele kundereisen – fra prospektering, salgs- og leveringsprosess, til mersalg og kundeservice. Slik kan du opprettholde intern effektivitet, ressursplanlegging og tilgang til informasjon gjennom hele kundereisen.

Team som lykkes, bruker SuperOffice CRM

abax
atea_logo
data-respons_bw_logo
bridgetech_positive_horizontal-1
vitec_logotyp_white_background

SUPEROFFICE CRM FOR IT-BRANSJEN

Full kontroll på kundene – samlet på ett sted

Følg opp og driv prosjekter effektivt fremover med:

  • Komplett oversikt over kundeinformasjon som kontaktopplysninger, e-postkorrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter, salg eller møtereferater
  • Synkronisert kalender, videomøter og møteromsbestillinger
  • Full kundehistorikk på ett sted

Integrasjoner som forbedrer arbeidsprosessene dine

Integrer SuperOffice CRM med andre systemer, som Microsoft-pakken eller et ERP-system, for å øke produktivitet og nøyaktighet:

  • Kombiner systemene dine for tilgang til all sanntids- og oppdatert data, og reduser tiden brukt på arbeidsprosesser
  • Gi alle ansatte tilgang til samme innsikt for raskere beslutningstaking
  • Hold viktig informasjon synkronisert og unngå stillstand selv ved ansattes fravær

Effektive salgsprosesser som skaper vekst

Strømlinjeform salgsprosessen din og jobb proaktivt med kunder og salg, selv ved komplekse leveranser:

  • Få innsikt i salgsstatistikk, ordreinformasjon, fakturaer og annen økonomisk informasjon
  • Opprett alle avtaler og kontrakter direkte i SuperOffice med digitale signaturer
  • Identifiser kommersielle muligheter og oppnå presise salgsprognoser og pipeline-håndtering med prospekter og eksisterende kunder basert på forretningsbehov, produktspekter og inntektsvekst

Kampanjehåndtering for effektiv markedsføring

Kombiner utgående og inngående markedsaktiviteter for å fortsette veksten gjennom CRM-systemet ditt:

  • Send målrettede tilbud og kampanjer til et bredt spekter av kunder basert på deres interesser og kjøpshistorikk
  • Med abonnementshåndtering kan du skreddersy markedsføringskampanjer etter behovene til kunden, leverandøren eller butikken i alle faser av livssyklusen
  • Håndter administrative oppgaver og oppfølging i forbindelse med arrangementer

Hold kundene fornøyde

Få full oversikt over kundene dine og lever en best mulig kundeopplevelse:

  • Håndter henvendelser og innkommende saker med sakshåndtering for en effektiv kundedialog
  • Strukturer, kategoriser og prioriter alle innkommende forespørsler basert på avdeling, team eller kunde på en automatisert måte
  • Loggfør aktiviteter og få enkelt innsikt i tidligere dialoger for å sikre profesjonell kundebehandling

"SuperOffice CRM gir salgsteamet vårt informasjon som styrker forståelsen deres av hvilke utfordringer kundene står overfor."

Richard Hornsby, Commercial Manager i Sharp UK

Kombiner CRM med favorittappene dine

Bla gjennom hundrevis av integrerte apper i App Store, inkludert ERP-systemer, databerikelse og verktøy for digital signering. Bare plug-and-play og begynn å bruke enda flere funksjoner i løsningen din.

Priser fra NOK 609

Pr bruker/måned 

  • Få bedre kontroll på pipeline
  • Send tilbud med noen få klikk
  • Øk produktiviteten til teamet ditt

Klar til å komme i gang?

Registrer deg for en gratis, personlig demo uten forpliktelser og se hvordan SuperOffice kan hjelpe deg:

  • Samle og tilgjengeliggjør data på tvers av systemer og ansatte
  • Forbedre kundedialog og serviceprosesser
  • Bygg rutiner som maksimerer produktiviteten
  • Overhold GDPR-kravene