SuperOffice tjenester

Kontakt meg To jenter med eksamenshatt som sier

SuperOffice CRM tjenester - hjelp når du trenger det

For å oppnå suksess med CRM trengs det planlegging, implementering og optimalisering av beste praksis.

SuperOffice tilbyr disse CRM tjenestene på en strukturert måte for hjelpe deg til CRM suksess innen ønsket tidsramme, og i henhold til dine forventninger.

  • Vår metodikk »

    SuperOffice implementeringsmetode (SIM) sikrer deg en implementering som er utført riktig den første gangen, innen fastsatt tid, i henhold til budsjett og i følge dine forventinger.

    Basert på mer enn 11.000 vellykkede implementeringer har vi utarbeidet en strukturert metode designet for:

    • Rask avkastning (return on investment, ROI)
    • CRM suksess i henhold til dine forventninger
    • Høy grad av brukervennlighet

    « Lukk

    Klar til å sette i gang på kort tid
    Prosessen er fleksibel og tilpasses ulike CRM prosjekter for å sikre en rask men sikker igangsettelse. Vi engasjerer og motiverer våre kunder gjennom de nødvendige workshops bl.a ved hjelp av fasilitering iht Brown Paper metoden.

  • Konsulentjenester »

    Få profesjonelle råd og hjelp til hvordan du kan implementere CRM med suksess i din organisasjon.

    Å planlegge og gjennomføre implementering av en CRM løsning kan være en stor oppgave. SuperOffice konsulenttjenester hjelper deg til suksess ved å fokusere på styrkene i vår forretningsløsning, og gir deg økt avkastning på din investering (ROI).

     

    « Lukk

    Få eksperthjelp innen:

    • Identifisering/spesifikasjon av forretningsprosesser (salg, markedsføring, service)
    • Konfigureringsspesifikasjon
    • Dataimport
    • Integrasjon
    • Implementering
    • Skripting og utvikling
    • Synkronsiering og oppsett
    • Rapporter og utvikling
    • Kurs
    • Testing
    • Dokumentasjon
    • Andre tekniske oppgaver

    I tillegg til våre egne SuperOffice konsulenter jobber vi sammen med en rekke implementeringspartnere for å møte dine behov.

  • Kurs »

    Få maksimalt ut av din SuperOffice CRM løsning ved å delta på enten standard kurs, eller bedriftstilpassede kurs.

    Vi tilbyr en lang rekke opplæringstjenster som dekker alle fra nye og uerfarne brukere, til systemadministratorer.

     

    « Lukk

    Kursmateriale deles ut under kurset.

    Våre eLearning kurs utgjør et supplement til våre kurs, og gir din organisasjon mulighet til å velge den opplæringen som passer dere best.

    Se her for oversikt over våre planlagte kurs.

  • Tilleggstjenester - CRM Online »

    Profesjonell bistand hjelper deg med å fokusere på de riktige, og viktige tingene, og kan sørge for at din CRM Online løsning blir raskere implementert. 

    Det er viktig å få en grunnleggende oversikt og kunnskap om hvordan du kan utnytte og konfigurere ditt system for å støtte din virksomhet på best mulig måte. I tillegg kan kurs være nyttig for å lære brukerne optimal utnyttelse av løsningen. At alle benytter løsningen på samme måte sikrer datakvalitet og forankring.

    Les mer om våre oppstartspakker

    « Lukk

    Dersom du ønsker hjelp tilbyr vi både standardiserte og skreddersydde tjenester etter ditt behov. 

    • CRM Online webbasert trening
    • Standard og tilpasset trening
    • Spesifikasjon av forretningsprosesser (salg, markedsføring, support)
    • Konfigureringsassistanse for felter, maler og supportprosess
    • Dataimport
    • Tilpassede rapporter
    • Opplæring i brukerdefinerte felter
    • Konfigurering av Sales Intelligence modulen

    For mer informasjon om tjenestetilbudet kontakt oss i dag.