Last ned vår nye guide: Vekst i tøffe tider
En leders guide til vellykket vekst

Meld deg på i dag for å motta vårt nyhetsbrev.

Bruk kundedata i CRM og AI for å ta smarte beslutninger

I dette opptaket

gir vi deg en unik mulighet til å dykke ned i verden av CRM og AI. Vårt mål er å gi deg innsikt i hvordan du håndterer kundedata og hvordan dette kan forbedre din tilnærming til kundereisen, samtidig som du øker kundelojaliteten.

Produktdirektør Jan Andersen og Konsulentdirektør Øivind Urdal viser deg mulighetene i SuperOffice CRM og går gjennom hvordan du kan optimalisere dine kundedata for å ta strategiske beslutninger som styrker kundeengasjementet og øker lojaliteten

Agenda:

  • CRM-strategi og kundedata
    Få innsikt i viktigheten av en effektiv CRM-strategi og hvordan du kan maksimere verdien av dine kundedata.
  • Hvordan kan du utnytte god data og AI for å ta viktige beslutninger?
    Oppdag hvordan du kan utnytte god data og kunstig intelligens for å ta strategiske beslutninger.
  • Slik får du lojale kunder med SuperOffice CRM
    Vi viser konkrete metoder og automatiserte prosesser i SuperOffice CRM som vil hjelpe deg med å opprettholde og styrke kundelojaliteten.