Last ned vår nye guide: Vekst i tøffe tider
En leders guide til vellykket vekst

Meld deg på i dag for å motta vårt nyhetsbrev.

Våre folk er dine folk

Våre CRM-team er eksperter på forretningsprosesser og har mange års erfaring med implementering av CRM, slik at du igjen kan gi en kundeopplevelse utenom det vanlige.

Vi kan hjelpe deg med å definere prosessene dine og tilpasse CRM-løsningen etter måten dere jobber på. Da er vi trygge på at dere får suksess og får mest mulig verdi ut av CRM-systemet til bedriften.

Vår tilnærming

Alle CRM-suksesshistorier starter med det viktige spørsmålet «Hva ønsker vi å oppnå?». Det gjelder uansett om CRM-strategien handler om økt omsetning, redusert kundefrafall eller mer kundetilfredshet. Vi tror ikke på omfattende prosesser som trekker ut i tid. Vi er kun interessert i å forstå behovene dine, lytte til hva du ønsker å oppnå og så hjelpe deg å komme dit.

Med utgangspunkt i en velprøvd og effektiv tilnærming til implementering, så designer vi en løsning basert på bedriftens unike mål og strategier.

Slik implementerer du CRM-systemet på en riktig måte

Vi har erfaring med tusenvis av vellykkede implementeringer. Av det har vi lært at en vellykket CRM-strategi baserer seg på tre hovedkomponenter: mennesker, prosess og teknologi.

Du må ha definerte forretningsprosesser. Du trenger de rette menneskene med på laget for å lykkes. Og du må støtte deg på den riktige teknologien som gir deg vekst.

Hva vi kan hjelpe til med

Å kjøpe et CRM-system er et lite skritt på veien for å nå forretningsmålene. Den viktigste delen av denne reisen er å definere og kartlegge de forretningsprosessene som systemet skal støtte.

Vårt ekspertteam kan hjelpe deg med å:

  • definere mål og måltall
  • kartlegge forretningsprosesser
  • lage kundeprogrammer
  • sette opp målinger
  • sørge for at brukerne kommer i gang

Digitalisering av kundereisen

Så snart forretningsprosessene er definert, konfigurerer vi systemet så det reflekterer hvordan dere driver bedriften. Vi sørger også for at systemet er synkronisert med alle aktivitetene i bedriften, for best mulig effekt på resultatene.

Vi hadde mange spørsmål. SuperOffice var veldig flinke til å forstå problemene våre og finne de riktige løsningene.

 

Tjenester

Å implementere et CRM-system er en stor endring i en organisasjon. Vi hjelper dere i gang, med råd, opplæring og støtte for hele organisasjonen. Uansett hva dere trenger, så er vi der for dere.

Vil du vite hvordan vi har hjulpet bedrifter å vokse i over 30 år?

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få originalt innhold fylt med praktisk innsikt. Det kan hjelpe deg å få mer omsetning ut av relasjonene dine.

Illustrasjon av SuperOffice maskot Hugo