Last ned vår nye guide: Vekst i tøffe tider
En leders guide til vellykket vekst

Meld deg på i dag for å motta vårt nyhetsbrev.

FUNKSJONER I SUPEROFFICE SERVICE

SuperOffice Service har en rekke funksjoner som gjør det enklere for service- og supportteamene i bedriften din å håndtere henvendelser og løse kundenes problemer. Uansett om de kommer via telefon, chat, webskjemaer eller sosiale medier. Når du viser kundene dine at du bryr deg skaper du langsiktige og lønnsomme relasjoner.

SAKSHÅNDTERING

Med SuperOffice Service kan du standardisere håndteringen av kundehenvendelser. Hver henvendelse blir automatisk tildelt et saksnummer, som følger all kommunikasjon i saken. Alle i teamet kan raskt få tilgang på dataene de trenger ved å søke på saksnummer, kundenavn, eier av saken, status, periode eller kategori.

EN FELLES PLATTFORM FOR ALT

Alle kundehenvendelser og all interaksjon fanges opp og organiseres sentralt i bedriftens CRM-database. Det betyr at alle i bedriften har umiddelbar tilgang til all informasjon og historikk, og kan dermed sjekke status før de har kontakt med kunden.

AUTOMATISerte SERVICEPROSESSER

Teknologi kan hjelpe deg å gi bedre og raskere service til kundene dine. Du kan automatisere prosessene dine ved hjelp av automatisk tildeling av saker, eskaleringer og makroer. Send henvendelser automatisk til rett person, send påminnelser og omdiriger ubesvarte saker etter en definert periode. Eller spar mye tid ved å sette opp standardiserte arbeidsflyter etter en «hvis-så-gjør-det»-metode.

smart KUNDESERVICE

I SuperOffice Service har finner du dashbord og rapportfunksjonalitet som visualiserer hva som skjer her og nå. Det gir deg innsikt i hvordan teamet ditt gjør det, og hvilke problemer kundene opplever igjen og igjen. Da kan du ta informerte beslutninger om hvordan servicen kan bli bedre, og kundene forbli fornøyde.

AUTOSVAR OG SVARMALER

Jobben som supportmedarbeider innebærer mange repeterende oppgaver. Med SuperOffice Service kan du øke tempoet på responsene dine ved å bruke standardiserte maler og autosvar på rutinehenvendelser.

FAQ-BIBLIOTEK

Kunnskapsbanken er en enkel, men viktig funksjonalitet i SuperOffice Service. Med den kan du bygge et bibliotek med FAQ-er. Du kan bruke lenker til FAQ-ene når du svarer på vanlige forespørsler. Eller så kan du opprette et FAQ-bibliotek i senteret for kundeengasjement, som en 24/7 selvbetjeningsløsning.

SERVICE PÅ FARTEN

Du har tilgang til SuperOffice Service via vår mobilapp. Serviceteamet ditt kan få tilgang til saker, henvise den til rett supportmedarbeider og sende svar, men også lukke saker mens de er på farten.

KUNDESENTER

Med Kundesenteret kan du legge til rette for at kundene dine raskere får hjelp og kanskje selv finner svarene på spørsmålene sine. Kundesenteret kan integreres direkte på bedriftens nettside. Kundene kan logge inn, se sin egen historikk, stille spørsmål og søke i Kunnskapsbanken. Akkurat når det passer dem.

UMIDDELBAR SERVICE via CHAT

Når du legger til live chat i SuperOffice Service kan du umiddelbart få kontakt med kundene dine. Da kan kundeservicemedarbeiderne tilby raskere respons og få en bedre forståelse av kundens situasjon. De kan være mer personlige, noe som fører til økt kundetilfredshet.

EN HJELPENDE HÅND fra AI

Nå kan du få hjelp av kunstig intelligens (AI) og maskinlæring til å forbedre håndteringen av innkommende henvendelser. Én nyttig funksjon er direkte oversettelse når kunder skriver til deg på et fremmed språk. En annen funksjon kan automatisk prioritere sakene ved å avdekke den følelsesmessige «temperaturen» i henvendelsene. Eller du kan sette opp tildeling av saker til spesialister med automatiske forslag til rett kategori ved hjelp av AI.

Klar for økt kundetilfredshet?

Vi har over 30 års erfaring i å bistå bedrifter med å optimalisere service- og supportprosesser, så de får mest ut av CRM-løsningen.

Vil du vite hemmelighetene som skaper fantastiske kundeopplevelser?

Registrer deg for Thrive fra SuperOffice og få spesiallaget innhold i innboksen din. Det hjelper deg å gi bedre kundeservice og skape bedre kundeopplevelser, slik at du kan få mer omsetning ut av relasjonene dine.