Ønsker du å forbedre deres kundetilfredshet? Det vil vi også
Med SuperOffice CRM kan du øke verdien på kunderelasjonene dine.
KUNDESERVICE-VERKTØY FOR BEDRIFTER i VEKST
Fornøyde kunder er nøkkelen til mer vekst. Du må holde løftene du gir kundene dine. Med SuperOffice Service får supportteamene dine gode oversiktsbilder over kundene. Du kan redusere responstiden og standardisere arbeidsflyten. Slik at teamene kan gjøre mer av det de egentlig skal: yte god service og overgå forventingene.
OVERGÅ KUNDENES FORVENTNINGER
Ekstra god service kjennetegner alle vellykkede bedrifter. Men for at teamene dine skal gi den beste kundeservicen trengs de riktige verktøyene, god informasjon og robuste prosesser. SuperOffice Service er laget spesielt for at det skal blir enklere for kundene å få kontakt, at responstiden skal være minimal og at kundene alltid får de rette svarene de er ute etter.
JOBB SMARTERE MED SUPEROFFICE SERVICE
-
Alle henvendelser på ett sted
Når du har alle innkommende henvendelser på ett sted, blir ingenting borte
-
Øk tempoet
Raskere kategorisering, prioritering, fordeling og håndtering av saker
-
Automatiserte rutiner
Sett opp autosvar og andre automatiserte prosesser for å spare tid og forbedre kommunikasjonen
-
Gi raske svar
Med vår Kunnskapsbank er det enklere å gi raske svar på ofte stilte spørsmål
-
Bedre prosesser
Finn ut hvilke områder kundene dine sliter mest med, for så å forbedre prosessene, tjenestene og produktene dine
-
Service på farten
Gi respons på servicesaker også når du er på farten
Se mer av SuperOffice Service
GI ENDA BEDRE KUNDESERVICE
Vil du lære mer om verktøyene for kundeservice i SuperOffice CRM?
- Et sentralisert system for sakshåndtering
- Vinn kappløpet med rask respons
- Kort vei til rett svar
- Vit hvordan du skal gi bedre service
- Umiddelbar kontakt på chat
- Bedre service med kunstig intelligens (AI)

DELT FUNKSJONALITET
Alle som bruker SuperOffice CRM, deler felles funksjoner. Disse delte funksjonene gjør det enklere å organisere kontaktinformasjonen og samle alle dataene på ett sted. Dere kan enkelt administrere oppgaver, dokumenter og e-poster eller følge opp kundene. Rett og slett bygge sterke relasjoner til bedriftens kunder.
KLAR FOR Å STYRKE KUNDERELASJONENE ENDA MER?
Bare gi oss beskjed! Vi har over 30 års erfaring i å bistå bedrifter med å optimalisere prosessene innen support og kundeservice, så de får mest ut av CRM-løsningen.

Ressurser for nedlastning
-
CRM kjøpsguide
Det koster dyrt å investere i feil CRM. Skaff deg guiden som hjelper deg å identifisere den beste løsningen for din virksomhet.
Last ned nå
-
Mer fornøyde kunder?
Lær av de aller beste innen kundeservice. Skaff deg Kundeservice Benchmark Rapport.
Last ned nå
-
Bedre kundeservice?
Reduser både responstiden og arbeidsmengden med syv e-postmaler som gjør arbeidsdagen enklere for kundeserviceteamet.
Last ned nå
Vil du vite hemmelighetene som skaper fantastiske kundeopplevelser?
Registrer deg for vårt nyhetsbrev og få spesiallaget innhold i innboksen din. Det hjelper deg å gi bedre kundeservice og skape bedre kundeopplevelser, slik at du kan få mer omsetning ut av relasjonene dine.