Registrer deg i dag for å motta vårt nyhetsbrev.

Motta vårt nyhetsbrev.

Ønsker du å forbedre deres kundetilfredshet? Det vil vi også

Med SuperOffice CRM kan du øke verdien på kunderelasjonene dine.

KUNDESERVICE-VERKTØY FOR BEDRIFTER i VEKST

Fornøyde kunder er nøkkelen til mer vekst. Du må holde løftene du gir kundene dine. Med SuperOffice Service får supportteamene dine gode oversiktsbilder over kundene. Du kan redusere responstiden og standardisere arbeidsflyten. Slik at teamene kan gjøre mer av det de egentlig skal: yte god service og overgå forventingene.

OVERGÅ KUNDENES FORVENTNINGER

Ekstra god service kjennetegner alle vellykkede bedrifter. Men for at teamene dine skal gi den beste kundeservicen trengs de riktige verktøyene, god informasjon og robuste prosesser. SuperOffice Service er laget spesielt for at det skal blir enklere for kundene å få kontakt, at responstiden skal være minimal og at kundene alltid får de rette svarene de er ute etter.

JOBB SMARTERE MED SUPEROFFICE SERVICE

  • Icon

    Alle henvendelser på ett sted

    Når du har alle innkommende henvendelser på ett sted, blir ingenting borte

  • Icon

    Øk tempoet

    Raskere kategorisering, prioritering, fordeling og håndtering av saker

  • Icon

    Automatiserte rutiner

    Sett opp autosvar og andre automatiserte prosesser for å spare tid og forbedre kommunikasjonen

  • Icon

    Gi raske svar

    Med vår Kunnskapsbank er det enklere å gi raske svar på ofte stilte spørsmål

  • Icon

    Bedre prosesser

    Finn ut hvilke områder kundene dine sliter mest med, for så å forbedre prosessene, tjenestene og produktene dine

  • Icon

    Service på farten

    Gi respons på servicesaker også når du er på farten

Se mer av SuperOffice Service

GI ENDA BEDRE KUNDESERVICE

Vil du lære mer om verktøyene for kundeservice i SuperOffice CRM?

  • Et sentralisert system for sakshåndtering
  • Vinn kappløpet med rask respons
  • Kort vei til rett svar
  • Vit hvordan du skal gi bedre service
  • Umiddelbar kontakt på chat
  • Bedre service med kunstig intelligens (AI)
Illustrasjon av SuperOffice KPI dashboard

DELT FUNKSJONALITET

Alle som bruker SuperOffice CRM, deler felles funksjoner. Disse delte funksjonene gjør det enklere å organisere kontaktinformasjonen og samle alle dataene på ett sted. Dere kan enkelt administrere oppgaver, dokumenter og e-poster eller følge opp kundene. Rett og slett bygge sterke relasjoner til bedriftens kunder.

KLAR FOR Å STYRKE KUNDERELASJONENE ENDA MER?

Bare gi oss beskjed! Vi har over 30 års erfaring i å bistå bedrifter med å optimalisere prosessene innen support og kundeservice, så de får mest ut av CRM-løsningen.

Bilde av mann med headset på kontoret

Vil du vite hemmelighetene som skaper fantastiske kundeopplevelser?

Registrer deg for vårt nyhetsbrev og få spesiallaget innhold i innboksen din. Det hjelper deg å gi bedre kundeservice og skape bedre kundeopplevelser, slik at du kan få mer omsetning ut av relasjonene dine.