Abonner på Thrive- en serie med innhold skapt for at du skal få mer omsetning ut av relasjonene dine

EN PLATTFORM FOR OMSETNINGSVEKST

Alle bedrifter vil øke omsetningen. For å få til det må du skape relasjoner som både varer og skaper verdier. SuperOffice CRM er en omfattende plattform som knytter sammen salg, markedsføring og kundeservice. Slik at dere kan jobbe smartere, skape sterkere bånd og oppnå mer.

BYGG BEDRIFTEN DIN RUNDT MENNESKER

Med SuperOffice CRM får du plattformen du trenger for å bygge bro mellom kundedata og omsetning. Det blir også enklere å håndtere interaksjonene med kundene på en bedre måte, siden den plasserer kunden i sentrum. Og du får mer ut av tiden din, dataene dine og ressursene dine.

Alle verktøy du trenger samlet på ett sted

Bruker ditt salgs-, marketing- og supportteam ulike verktøy? Det er tid for en enklere løsning. En database og hundrevis av applikasjoner – det er SuperOffice CRM!

EN PLATTFORM FOR Å SKAPE RELASJONER SOM VARER

  • Icon

    Felles oversikt

    Med SuperOffice CRM får alle i virksomheten din et 360-graders bilde av alle pågående aktiviteter og kommunikasjon knyttet til hver enkelt kunde. Da blir samarbeidet på tvers av teamene mye enklere.

  • Icon

    Et fleksibelt system

    Du kan velge ett eller flere produkter, etter hvilke behov du har innen salg, marked eller service. Og hvilke behov du får senere. Du kan bruke SuperOffice CRM akkurat så fleksibelt som det passer deg, og utvide i takt med bedriftens vekst.

  • Icon

    Prosesstøtte

    SuperOffice CRM støtter alle kjerneprosessene innen salg, marked og kundeservice. Og du kan optimalisere dem, slik at de passer til den unike kundereisen til akkurat din merkevare.

  • Icon

    Innebygget og intelligent analyse

    SuperOffice CRM har en egen funksjonalitet med AI (kunstig intelligens). Med den kan teamene dine få mer ut av dataene om eksisterende og kommende kunder. De kan handle raskere, kommunisere bedre og oppnå bedre effekt.

  • Icon

    Customer Engagement Platform (CEP)

    SuperOffice CRM har en egen CEP, med smarte verktøy for å bygge selvbetjeningsløsninger for kundene dine. Da kan du tilby service 24/7.

  • Icon

    Personlig produktivitet

    Med SuperOffice CRM får du effektive verktøy for alle som jobber med kundekontakt. Dere vil spare tid på repeterende og daglige oppgaver, øke produktiviteten og oppleve sømløs samhandling mellom kolleger. Brukervennlig dokumentdeling, smarte dagbøker, e-postløsninger og prosjektstyring er bare noen av verktøyene.

HVER RELASJON ER EN MULIGHET

Nysgjerrig på hvordan du kan bruke SuperOffice CRM til å gjøre hver relasjon om til en business-mulighet?

OVER 30 ÅRS EKSPERTERFARING MED CRM

I SuperOffice har vi hjulpet europeiske bedrifter i over 30 år med å vokse og blomstre. Derfor får vi også høy rating av kundene våre:

Gjør relasjonene om til omsetning i dag med SuperOffice CRM

Illustrasjon av SuperOffice KPI dashboard

Vil du vite hvordan vi har hjulpet bedrifter å vokse i over 30 år?

Registrer deg for Thrive with SuperOffice og få spesiallaget innhold i innboksen din. Det kan hjelpe deg å få mer omsetning ut av relasjonene dine.

Illustrasjon av SuperOffice maskot Hugo