Støtte i hele kundens livssyklus

I en travel hverdag med mange aktører hjelper SuperOffice CRM deg med å digitalisere og forenkle kommunikasjonen mellom dine leverandører, kunder og butikker.

Kvinne sjekker varelager

Tusenvis av fornøyde kunder

asko_black
solera2x
maxbo-1
xxl
panasonic_bw_logo

SuperOffice for Varehandel

  • Icon

    Kundeoversikt

    Et samlet og oversiktlig bilde av all nøkkelinformasjon om kundene på ett sted – enten det er kontaktdetaljer, e-post korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter, salg eller møtenotater. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få full oversikt over kundene deres.

  • Icon

    Salgsstyring

    Klassifisering av kundene og potensielle kunder gjør at alle selgerne vet hvem de skal prioritere basert på størrelse, potensialet , produkter eller omsetning. Sorter på hvilke møter som er verdiskapene og ikke. Få nøyaktig prognose og pipeline management ved bruk av tilbud og salgsmuligheter.

  • Icon

    Kampanjehåndtering

    Det å kommunisere selektivt med til dels veldig ulike kundegrupper, gjør behovet for abonnements håndtering stort. Det å vite hva hver enkelt person er interessert i å motta fra dere bidrar til høyre CTA. Sammensatte rapporter gir deg god innsikt på resultatet av kampanjene

  • Icon

    ERP-integrasjon

    Med en integrasjon til økonomi eller andre fagsystemer vil dere få bedre innsikt på kundene deres og bli bedre rustet til å hjelpe dem. Type integrasjoner varierer fra kunde til kunde, men vi tilbyr alt fra standard integrasjoner levert av 3-part, bruk av API eller automatisert eksport/import av data.

  • Icon

    Nøkkeltall og KPI

    Gjennom sterke visuelle analyser av bedriftens data er det enklere og raskere å fatte gode beslutninger. Disse må sees opp mot deres nøkkeltall. Ofte handler dette om gjennomsnittsalg, antall møter, kunder ikke besøkt.

  • Icon

    Leverandørhåndtering

    Med en komplett oversikt på dine leverandører får du kontroll på alle spesial og rammeavtaler, når de utløper, innsikt i bestilling og kjøpshistorikk for å kunne jobbe enda mer målrettet og proaktivt mot eksisterende leverandører.

Kjøpsguide til CRM CRM-løsninger

En investering i en CRM-løsning vil hjelpe deg å bygge og styrke dine relasjoner med nye og eksisterende kunder. Finn ut hvordan du velger den rette CRM-løsningen i vår kjøpsguide.

Gratis demo

CRM handler om å profesjonalisere prosesser, sikre samhandling i team og gjøre hverdagen enklere for brukerne.

For å lykkes med CRM må man definere gode arbeidsprosesser og få bistand til å implementere SuperOffice i henhold til disse.

Dette får du med SuperOffice CRM:

  • Sømløs integrasjon med Office 365 og G-suite
  • Tilgang fra alle flater - desktop, mobil, nettbrett
  • Ubegrenset antall kontakter, e-post kampanjer og support saker
  • Betal kun for den delen av systemet du bruker

For best mulig utbytte av systemet anbefaler vi SuperOffice for bedrifter med et potensiale for 10 brukere eller fler. Fyll ut skjemaet: