Last ned vår nye guide: Vekst i tøffe tider
En leders guide til vellykket vekst

Meld deg på i dag for å motta vårt nyhetsbrev.

Automatiser og effektiviser kundedialogen

SuperOffice CRM hjelper deg med å få et samlet og komplett bilde av all nøkkelinformasjon og korrespondanse gjennom hele kundereisen fra prospektering, salgs- og leveranseprosessen, ettermarked og kundeserviceprosessen.

Kontorlandskap med unge mennesker

Tusenvis av fornøyde kunder

atea_logo
crm-lsning-for-salg-markedsfring-og-kundeservice-7
abax2x
intility_byline_sort_rgb2x
g183

SuperOffice for IT

  • Icon

    Kundeoversikt

    Et samlet og oversiktlig bilde av all nøkkelinformasjon om kundene på ett sted – enten det er kontaktdetaljer, e-post korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter, salg eller møtenotater. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få full oversikt over kundene deres.

  • Icon

    Salgsstyring

    Klassifisering av kundene og potensielle kunder gjør at alle selgerne vet hvem de skal prioritere basert på størrelse, potensialet , produkter eller omsetning. Sorter på hvilke møter som er verdiskapene og ikke. Få nøyaktig prognose og pipeline management ved bruk av tilbud og salgmuligheter.

  • Icon

    ERP-integrasjon

    Med en integrasjon til ERP systemet vil selgerne bli mer produktive ved å hente korrekte priser og produkter rett fra kilden. Få bedre innsikt når du samler salgsstatistikk, ordreinformasjon, fakturaer og annen økonomisk informasjon i et og samme system.

  • Icon

    Kampanjehåndtering

    Det å kommunisere selektivt med til dels veldig ulike kundegrupper, gjør behovet for abonnementshåndtering stort. Det å vite hva hver enkelt person er interessert i å motta fra dere bidrar til høyre CTA. Sammensatte rapporter gir deg god innsikt på resultatet av kampanjene.

  • Icon

    Sakshåndtering

    Stor grad av henvendelser fra kunder og potensielle kunder i hele kundereisen krever et system for å kunne behandle og besvare disse. Strukturer, kategoriser og prioriter alle innkommende henvendelser basert på team og/eller kunde. Automatisering av repeterende oppgaver.

  • Icon

    Nøkkeltall og KPI

    Gjennom sterke visuelle analyser av bedriftens data er det enklere og raskere å fatte gode beslutninger. Disse må sees opp mot deres nøkkeltall. Ofte handler dette om gjennomsnittsalg, antall møter, ARR, MRR, kundetilfredshet, svartid, opplevd kvalitet.

Kjøpsguide til CRM CRM-løsninger

En investering i en CRM-løsning vil hjelpe deg å bygge og styrke dine relasjoner med nye og eksisterende kunder. Finn ut hvordan du velger den rette CRM-løsningen i vår kjøpsguide.

Gratis demo

CRM handler om å profesjonalisere prosesser, sikre samhandling i team og gjøre hverdagen enklere for brukerne.

For å lykkes med CRM må man definere gode arbeidsprosesser og få bistand til å implementere SuperOffice i henhold til disse.

Dette får du med SuperOffice CRM:

  • Sømløs integrasjon med Office 365 og G-suite
  • Tilgang fra alle flater - desktop, mobil, nettbrett
  • Ubegrenset antall kontakter, e-post kampanjer og support saker
  • Betal kun for den delen av systemet du bruker

For best mulig utbytte av systemet anbefaler vi SuperOffice for bedrifter med et potensiale for 10 brukere eller fler. Fyll ut skjemaet: