Vi har satt sammen en pakke av Service-løsningen og web-baserte konsulenttjenester for å hjelpe bedrifter med å ta vare på kundene under COVID-19.

Kundereise og kundeprogram i SuperOffice

I dette opptaket:

Ser vi på hvordan vi kan FINNE, VINNE og BEHOLDE flere kunder gjennom å forbedre områder innenfor kundereisen med SuperOffice Salg, Marketing og Service.

Kundereisen er den komplette summen av erfaringer som kunder/potensielle kunder gjennomgår når de samhandler med vårt selskap.
I stedet for å se på bare en del av en transaksjon eller erfaring, dokumenterer kundereisen den fulle opplevelsen av å være en kunde.

Vi viser hvordan måle på aktivitet og ha en klar plan for oppfølging av kunder ved å benytte et kundeprogram med:

  • Kundekategorier
  • Kundeprofil
  • Aktiviteter gjennomført
  • Glemte kunder
  • NPS score

CRM er ikke bare programvare – det er strategi.  Det er å ha bestemt seg for hva som virker for deres bedrift – og å ha satt beste praksis i system.

Presentert av Jeanette Small Strøm

Vil du vite mer?

Kontakt oss