I dette opptaket
Presenterer vi det grunnleggende og viktigheten av god datakvalitet i CRM. Hvordan kan du lage en god strategi for å fremme kundelojalitet og hvordan kan AI gjøre at du får bedre og automatiserte prosesser.
Hvorfor er det så viktig meg god å riktig kundeoppfølging basert på riktige data? Hvordan kan SuperOffice AI hjelpe deg i hverdagen? Hva skal til for å yte den beste kundeservicen? Dette er noen av spørsmålene vi besvarer i denne webcasten.
CRM handler om å maksimere selskapets verdi ved å systematisk utvikle kundeporteføljen. (MarkUp Consulting)
Du får ingen kundelojalitet uten proaktiv kundebehandling og ingen AI uten data! Og for å få til dette trenger du god datakvalitet. Vi presenterer SuperOffice AI generasjon 1, og gir et innblikk i hvordan et kundeprogram ser ut og hvordan du skal ta vare på kundene med god kundeservice.
Foredragsholdere på webinaret er Produktdirektør , Jan Andersen og Konsulentdirektør, Øivind Urdal, i SuperOffice Norge. De har begge mange års erfaring med å hjelpe bedrifter til å finne, vinne og beholde sine kunder.
Agenda:
- Hvorfor er en god CRM strategi viktig?
- Proaktiv kundeoppfølging og service
- SuperOffice AI - forbedret CRM med datadrevet prosess
Webinaret holdes på norsk og varer i ca 60 minutter.