Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

KPI og Nøkkeltall for Salg

I dette opptaket:

Gir vi deg tips til bruk av standard funksjonalitet i SuperOffice som utvalg, rapporter og dashbord, samt hvordan utvide Superoffice med Business Intelligence verktøy som Business Analyze for mer avanserte rapporter, KPI'er og ved å sette mål for hvert enkelt team eller bruker.

Det finnes mye verdifull data i CRM systemet som brukerne registrerer hver eneste dag, enten det er salg, møter eller saker.
For å full utnyttelse av SuperOffice, kan det være smart å heve blikket og å bestemme seg for hva som definerer suksess i deres bedrift. 

Agenda:
Sorter, filtrer og segmenter kundedata for å finne ut hva som virkelig er viktig for veksten din.

  • Gjennomsnittsalg
  • Tilbud sendt
  • Tilbud tapt/vunnet
  • Konkurrentanalyse
  • Pipeline Management
  • Aktiviteter

Webcastet tar for seg brukerplanen Salg med demo i SuperOffice og Business Analyze.

Presentert av Jeanette Small Strøm

Vil du vite mer?

Kontakt oss