KPI og Nøkkeltall for Salg
I dette opptaket:
Gir vi deg tips til bruk av standard funksjonalitet i SuperOffice som utvalg, rapporter og dashbord, samt hvordan utvide Superoffice med Business Intelligence verktøy som Business Analyze for mer avanserte rapporter, KPI'er og ved å sette mål for hvert enkelt team eller bruker.
Det finnes mye verdifull data i CRM systemet som brukerne registrerer hver eneste dag, enten det er salg, møter eller saker.
For å full utnyttelse av SuperOffice, kan det være smart å heve blikket og å bestemme seg for hva som definerer suksess i deres bedrift.
Agenda:
Sorter, filtrer og segmenter kundedata for å finne ut hva som virkelig er viktig for veksten din.
- Gjennomsnittsalg
- Tilbud sendt
- Tilbud tapt/vunnet
- Konkurrentanalyse
- Pipeline Management
- Aktiviteter
Webcastet tar for seg brukerplanen Salg med demo i SuperOffice og Business Analyze.
Presentert av Jeanette Small Strøm
Vil du vite mer?