Hvordan lykkes med CRM for IT og Telecom

I dette opptaket:

Viser vi eksempler og demo på hvordan vi løser bransjens utfordringer med SuperOffice, som kan gi god inspirasjon for å endre og tilpasse egne prosesser, uavhengig av utgangspunkt.

I dette webinaret skal vi bli bedre kjent med IT og Telecom bransjens utfordringer og hvordan bedriftene lykkes med CRM for å dekke ulike behov som:

  • Kundereisen: Fra prospektering, gjennom salgs- og leveranseprosessen, ettermarkeds- og kundeserviceprosessen
  • Profesjonalitet: Automatisere og effektivisere kundedialogen
  • Kopier de beste: Utføre selektiv kundebehandling basert på prioritet og potensiale
  • Oppnå resultater: Differensierte salg- og leveranseprosesser

Eksempler blir vist i SuperOffice med alt fra enkle tilpasninger som kan gjøres av administrator, til større tilpasninger utført av våre konsulenter.

Presentert av Jeanette Small Strøm

Vil du vite mer?

Kontakt oss