Hvordan lykkes med CRM for IT og Telecom
I dette opptaket:
Viser vi eksempler og demo på hvordan vi løser bransjens utfordringer med SuperOffice, som kan gi god inspirasjon for å endre og tilpasse egne prosesser, uavhengig av utgangspunkt.
I dette webinaret skal vi bli bedre kjent med IT og Telecom bransjens utfordringer og hvordan bedriftene lykkes med CRM for å dekke ulike behov som:
- Kundereisen: Fra prospektering, gjennom salgs- og leveranseprosessen, ettermarkeds- og kundeserviceprosessen
- Profesjonalitet: Automatisere og effektivisere kundedialogen
- Kopier de beste: Utføre selektiv kundebehandling basert på prioritet og potensiale
- Oppnå resultater: Differensierte salg- og leveranseprosesser
Eksempler blir vist i SuperOffice med alt fra enkle tilpasninger som kan gjøres av administrator, til større tilpasninger utført av våre konsulenter.
Presentert av Jeanette Small Strøm
Vil du vite mer?