Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

Hvordan lykkes med CRM for Offentlig sektor

I dette opptaket:

Blir vi bedre kjent med utfordringer i Offentlig sektor, og hvordan de bruker CRM for å dekke ulike behov.

Vi viser eksempler og demo på hvordan vi løser bransjens utfordringer med SuperOffice, som kan gi god inspirasjon for å endre og tilpasse egne prosesser, uavhengig av utgangspunkt.

Har du kontroll på innkommende henvendelser og intern kommunikasjon?

  • Automatisering av innkommende henvendelser
  • Bruk av svarmaler og hurtig saksregistrering
  • God intern kommunikasjon med rutiner for eskalering og overføring av saker til andre avdelinger
  • Kundesenter med tilgang til ofte-stilte-spørsmål og webskjemaer for å -unngå for mye e-post og telefonsamtaler
  • Oppslagsverk f.eks fra fagsystemer i webpanel
  • Markedsføring og påmelding av kurs, med fokus på GDPR

Presentert av Jeanette Small Strøm

Vil du vite mer?

Kontakt oss