Hvordan lykkes med CRM for Offentlig sektor
I dette opptaket:
Blir vi bedre kjent med utfordringer i Offentlig sektor, og hvordan de bruker CRM for å dekke ulike behov.
Vi viser eksempler og demo på hvordan vi løser bransjens utfordringer med SuperOffice, som kan gi god inspirasjon for å endre og tilpasse egne prosesser, uavhengig av utgangspunkt.
Har du kontroll på innkommende henvendelser og intern kommunikasjon?
- Automatisering av innkommende henvendelser
- Bruk av svarmaler og hurtig saksregistrering
- God intern kommunikasjon med rutiner for eskalering og overføring av saker til andre avdelinger
- Kundesenter med tilgang til ofte-stilte-spørsmål og webskjemaer for å -unngå for mye e-post og telefonsamtaler
- Oppslagsverk f.eks fra fagsystemer i webpanel
- Markedsføring og påmelding av kurs, med fokus på GDPR
Presentert av Jeanette Small Strøm
Vil du vite mer?