Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

Bedre Relasjonshåndtering - 
Webskjema

I dette opptaket:

Blir vi bedre kjent med Webskjemaer i SuperOffice og hvordan vi kan bli bedre på relasjonshåndtering ved å komme i kontakt og få tilbakemeldinger fra kunder.

Skjemaer i SuperOffice gir deg mulighet til å oppdatere CRM-databasen deres med verdifulle data, samt å gjøre målrettet oppfølging basert på dette.

Del 1 - start 0:00
Bruk skjemaer for å innhente data, opprette saker, påmelding til arrangement eller tilbakemeldinger fra kunder. Det er mange muligheter og vi gjennomgår fordelene ved å ha alt integrert med SuperOffice for å kunne oppdatere data direkte i CRM løsningen.

Del 2 - start 32:15
Vi tar en gjennomgang av verktøyet for å designe og publisere skjemaer, opprette saker, legge til prosjektdeltakere og koble til script for å automatisere hendelser i etterkant av utfylt skjema.

Presentert av Jeanette Small Strøm

Vil du vite mer?

Kontakt oss