Bedre Relasjonshåndtering -
Webskjema
I dette opptaket:
Blir vi bedre kjent med Webskjemaer i SuperOffice og hvordan vi kan bli bedre på relasjonshåndtering ved å komme i kontakt og få tilbakemeldinger fra kunder.
Skjemaer i SuperOffice gir deg mulighet til å oppdatere CRM-databasen deres med verdifulle data, samt å gjøre målrettet oppfølging basert på dette.
Del 1 - start 0:00
Bruk skjemaer for å innhente data, opprette saker, påmelding til arrangement eller tilbakemeldinger fra kunder. Det er mange muligheter og vi gjennomgår fordelene ved å ha alt integrert med SuperOffice for å kunne oppdatere data direkte i CRM løsningen.
Del 2 - start 32:15
Vi tar en gjennomgang av verktøyet for å designe og publisere skjemaer, opprette saker, legge til prosjektdeltakere og koble til script for å automatisere hendelser i etterkant av utfylt skjema.
Presentert av Jeanette Small Strøm
Vil du vite mer?