Vi har satt sammen en pakke av Service-løsningen og web-baserte konsulenttjenester for å hjelpe bedrifter med å ta vare på kundene under COVID-19.

Bedre Relasjonshåndtering - 
Service

I dette opptaket:

Blir vi bedre kjent med Service og hvordan vi kan bli bedre på relasjonshåndtering ved å levere god kundeservice og få kontroll over alle henvendelser.

SuperOffice Service hjelper deg å holde oversikt og svare på alle henvendelser så snart de kommer inn. Slik løser du kundenes problemer raskt, uansett om henvendelsen kommer via telefon, e-post, chat eller webskjema.

Del 1 - start 0:00
I denne delen skal vi se på fordelene med automatiske svar, rask respons med svarmaler og gode eskaleringsrutiner for å kunne gi god kundeservice – uansett hvor stor pågang man har.

Del 2 - start 24:28
Vi gjennomgår hvordan vi tilpasser hurtigsvar og maler, setter opp makroscript for raskere behandling av saker, samt oppsett for eskalering til ledelse.


Presentert av Jeanette Small Strøm

Vil du vite mer?

Kontakt oss