Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

Bedre Relasjonshåndtering - 
Office Integrasjon

I dette opptaket:

Blir vi bedre kjent med Office integrasjon til SuperOffice og hvordan vi kan bli bedre på relasjonshåndtering ved å enkelt kunne ha tilgang til viktig e-post, dokumenter og tilbud på kundens kort.

Å lagre, dele og samarbeide i dokumenter har aldri vært enklere. SuperOffice er sømløst integrert med Microsoft Office, 365 og G Suite.

Del 1 - start 0:00
Vi viser deg fordelene ved å bruke ferdigutformede og godkjente maler direkte fra SuperOffice. Arkiver viktig e-post, dokumenter og tilbud på kundens kort hvor alle ansatte enkelt kan finne igjen dokumentene, uansett om man bruker Outlook, SuperOffice eller Pocket CRM.

Del 2 - start 29:25
I denne delen skal vi opprette e-post og tilbudsmaler, og endre på dokumenttyper for å kunne arkivere dokumenter og gjenfinne disse ved hjelp av mappestruktur og panel i SuperOffice.


Presentert av Jeanette Small Strøm

Vil du vite mer?

Kontakt oss