Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

Bedre Relasjonshåndtering - 
Kundesenter

I dette opptaket:

I dette opptaket (28.05.20) blir vi kjent med Kundesenter og hvordan vi kan bli bedre på relasjonshåndtering ved å forenkle og forbedre sakshåndteringen ved å tilby kundervice hele døgnet.

Med SuperOffice kundesenter kan kundene dine få service døgnet rundt, fra hvor som helst. De kan hjelpe seg selv med FAQ´er og søk på innhold i kunnskapsbaser. Du sparer tid og slipper bruke energi på rutinespørsmål.

Del 1 - start 0:00
I denne delen skal vi se hvordan vi kan bruke kundesenteret som portal for å forenkle og forbedre sakshåndteringen – fra tilgjengeliggjøring av sakshistorikk, tilpasset informasjon, «ofte stilte spørsmål» til mulighet for å registrere nye saker.

Del 2 - start 26:20
Vi viser deg hvordan det nye designverktøyet gjør det enkelt å konfigurere og komme i gang med kundesenteret. I tillegg skal vi publisere FAQ’er så kundene kan finne svar raskt og enkelt uten å sende inn en henvendelse.

Presentert av Jeanette Small Strøm

Vil du vite mer?

Kontakt oss