Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

Bedre Relasjonshåndtering - 
Kundebase

I dette opptaket:

Blir vi bedre kjent med hvordan vi bygge en god kundebase og hvordan vi kan bli bedre på relasjonshåndtering ved å ha full oversikt over viktig kundeinformasjon.

SuperOffice hjelper deg med å holde all nøkkelinformasjon om kundene på ett sted – enten det er kontaktdetaljer, e-postkorrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter eller møtenotater. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få tilgang til viktig kundeinformasjon.

Del 1 - start 0:00
Vi gir deg tips til gode rutiner og beste praksis for å sikre god datakvalitet som gir et 360 graders bilde over kundene dine. Dette gir deg bedre grunnlag for god kundeoppfølging og for å få full kontroll i rapporter og dashbord.

Del 2 - start 29:09
I denne delen tilpasser vi lister og felt som for eksempel kategori, møtetyper og interesser for å kunne skreddersy CRM løsningen til deres behov. På den måten sikrer vi at brukerne registrerer mer og vi får mer nøyaktig data for rapportering.

Presentert av Jeanette Small Strøm

Vil du vite mer?

Kontakt oss