Vi har satt sammen en pakke av Service-løsningen og web-baserte konsulenttjenester for å hjelpe bedrifter med å ta vare på kundene under COVID-19.

Bedre Relasjonshåndtering - 
Live Chat

I dette opptaket:

Blir vi bedre kjent med Chat og hvordan vi kan bli bedre på relasjonshåndtering ved å gi personlig service som bidrar til bedre kundeservice og større kundelojalitet.

Rask respons fører til høyere kundetilfredshet. Med SuperOffice Chat kan du kommunisere med mange kunder samtidig og raskt besvare spørsmål, slik at de blir fornøyd. Dette betyr færre saker i kundeservice-køen for deg, og kortere ventetid for kunden.

Del 1 - start 0:00
Vi blir kjent med SuperOffice Chat og hvordan vi kan bruke denne kanalen for å gi personlig service, selge mer og bli mer effektive i hvordan vi kommuniserer med kunder.

Del 2 - start 27:46
I denne gjennomgangen setter vi opp chat-widgets, hurtigsvar, tilpasset kømelding og kobling til Service for å registrere saker utenfor åpningstid.

Presentert av Jeanette Small Strøm

Vil du vite mer?

Kontakt oss