10. mars 2020

Arrangerer vi gratis inspirasjonsdag om CRM, SuperOffice Dagen

Kundereisen: Balansen mellom det menneskelige og det digitale

Kundereisen er alle kontaktpunkter en person har med din merkevare: Opplevelsen av kjøpsprosessen, det å bli kunde, være kunde, til dere ikke lenger har et kundeforhold. Vet dere hvor hullene i kundereisen deres er?

Det handler om å levere en ny type opplevelse som kombinerer digital dialog og menneskelig kontakt sømløst. Mange bedrifter klarer ikke å levere dette fordi det jobbes for manuelt, med dobbel inntasting av data og manglende sammenheng mellom systemer.

Bevisene er klare på at de bedriftene som plasserer kunden i sentrum av forretningsmodellen vokser raskere og er mer lønnsomme enn konkurrentene.

Når du går fra SuperOffice Dagen har du et klart bilde av hva kundereisen er, og hvordan dere kan gjøre kundeopplevelse til et konkurransefortrinn.

Ledere hos tre av våre kunder forteller hvordan de lykkes med sin CRM-strategi. SuperOffice fyller 30 år i 2020 og lanserer i den sammenheng spennende nyheter. Vi gir deg også innblikk i hva som skjer fremover, og våre tanker om CRM og kunstig intelligens (AI).

Du møter 14 av våre samarbeidspartnere som er eksperter på sine fagområder. De står på stand hele dagen og gleder seg til å snakke med deg. Benytt muligheten til å gjøre deg kjent med mulighetene som finnes.

Kommer du?

Ja, jeg kommer

Program

Vi møtes i konferanseavdelingen på Ullevaal Stadion, møterom Meet Salen. Dagen varer fra 09:00 til 15:00.

  • 08:30-09:00 Registrering
  • Velkommen: Introduksjon til kundereisen
    Camilla H. Bommen, Administrerende direktør, SuperOffice Norge
  • App Store: Verktøyene du ikke visste at vi hadde
    Jan Andersen, Produktdirektør, SuperOffice Norge
    Øivind Urdal, Konsulentdirektør, SuperOffice Norge
  • Der maskinene kommer til kort
    Eiliv Liljevik, Direktør for marked, strategi og IT, OBOS Eiendomsforvaltning
  • Fra adressebok til fullverdig CRM
    Henning Nilsen, Markedssjef, Waterlogic Norge
  • Ingen skal drukne
    Erik Knudsen, Regionsleder, Redningsselskapet
  • Produktnyheter: SuperOffice 30 år
    Jan Andersen, Produktdirektør, SuperOffice Norge
    Øivind Urdal, Konsulentdirektør, SuperOffice Norge
  • CRM og kunstig intelligens (AI)
    Guttorm Nielsen, Utviklingsdirektør, SuperOffice AS
  • 15:00 - Slutt

Vi ønsker at alle skal få mulighet til å delta, derfor er arrangementet helt GRATIS! Det er begrenset antall plasser. Bruk avmeldingslenken i bekreftelsen du mottar hvis du blir forhindret i å delta. Påmeldte deltakere som uteblir blir fakturert med kr. 990,-

Konseptet Kundereisen: Hvor er hullene? Camilla H. Bommen

Superoffice Dagen 2020 åpnes ved Camilla, som forklarer hva en kundereise er og hvorfor den bør være i fokus fremover. Hun bruker vår egen visuelle modell av kundereisen som hjelpemiddel.

 - En kartlagt kundereise forteller deg hvor du er sterk og hvor du har størst potensiale for utvikling, sier Camilla. Det er først når du blir bevisst på hvor hullene er, og hva som er beste-praksis, at du blir i stand til å gjøre noe med problemene. Da blir det langt enklere å jobbe med mål og prioritere aktiviteter.

Dette er en relevant introduksjon til resten av dagen, kanskje du allerede her får noen gode idéer til deres egen kundereise?

Der maskinene kommer til kort Eiliv Mæhle Liljevik

OBOS er Norges største boligbyggelag og boligforvalter, en av Nordens største boligbyggere og et samvirkeforetak som er eid av medlemmene.

Digitalisering av prosesser og kundedialoger kan gi ekstreme effektiviseringsgevinster og kan bidra til økt kvalitet. Men det er når maskinene kommer i hendene på kompetente mennesker det virkelig magiske kan skje.

Eiliv Mæhle Liljevik er direktør for marked, strategi og IT i OBOS Eiendomsforvaltning. Han har lang erfaring fra ulike IT- og konsulentselskaper og var medgründer av Making Waves i 2001.

Fra adressebok til fullverdig CRM Henning Nilsen

Waterlogic er en av Norges ledende leverandører av kald og varm drikke til bedriftsmarkedet. De fokuserer på innovative produkter, avansert teknologi og utmerket kundeservice.

Markedssjef Henning Nilsen forteller om Waterlogics' reise med SuperOffice: I starten var det en avansert adressebok, nå er det et bedriftskritisk CRM-system, som hjelper alle ansatte og ledelsen i Waterlogic med og nå sine mål.

Henning forteller deg hvorfor og hvordan de kontinuerlig jobber med utvikling av arbeidsprosesser og systemer. På den måten skaper de gode kundeoppleveler og har informasjonsflyt på tvers av alle avdelinger. Det høster både ansatte og kunder fruktene av.

Ingen skal drukne Erik Knudsen

"Når det stormer som verst. Når noen er i nød. Når det står om sekunder. Da legger våre redningskvinner og redningsmenn ut på havet med ett mål for øyet: Å redde liv."

Regionsleder Erik Knudsen forteller om hvordan SuperOffice tradisjonelt ble tatt i bruk i salgs- og markedsavdelingen, og senere utvidet bruken til å håndtere søkere til frivillighetskorpset via web og kundeservice-modulen.

Redningsselskapet jobber kontinuerlig med utvikling av kundeorienterte løsninger som bidrar til å nå visjonen deres: Ingen skal drukne.

Verktøyene du ikke visste at vi hadde Jan og Øivind

Du kjenner dem kanskje fra et frokostseminar? Jan Andersen og Øivind Urdal har levert SuperOffice-løsninger til det norske markedet i over 15 år, og er eksperter på CRM. Denne dagen har de to foredrag:

1. SuperOffice fyller 30 år i 2020, vi kan love at det blir en helt spesiell presentasjon av nyheter i produktet vårt denne gangen.

2. Jan og Øivind gir deg konkrete tips til hvor i kundereisen du kan bruke standard funksjonalitet, og hvor du kobler på apper fra en av våre partnere.

Dette vil gi deg inspirasjon og en mer effektiv arbeidsdag. Som bruker av SuperOffice vil du ikke gå glipp av disse foredragene.

CRM og kunstig intelligens (AI) Guttorm Nielsen

 - Interessen for kunstig intelligens er sterk på svært mange områder for tiden. I SuperOffice er vi naturligvis mest opptatt av hvordan dette kan benyttes i kundeprosesser og CRM, forteller Guttorm Nielsen, Utviklingsdirektør i SuperOffice AS.

 - Vi er også opptatt av hvordan vi kan bringe kraften og mulighetene som ligger i AI til våre kunder på en måte som ikke krever store og komplekse prosjekter. Derfor er vår strategi å bygge AI-funksjonalitet inn i SuperOffice CRM for å forsterke de hovedfunksjoner som allerede finnes der, avslutter Nielsen.

Under dette foredraget kan du glede deg til å se konkrete eksempler på AI-tjenester som snart vil bli tilgjengelig i SuperOffice CRM.

Flere av våre App Store-partnere er tilstede

De gleder seg til å snakke med deg!